پرفروش ترین هدست های گیمینگ در بازار

آمار مربوط به بازی‌های ویدیویی در سال 2023 نشان می‌دهد که حدود 3 میلیارد نفر در جهان بازی‌های ویدیویی را در لیست فعالیت‌هایشان دارند. تعداد طرفداران بازی‌های آنلاین تا سال 2025 از 1.3 میلیارد نفر هم عبور خواهد کرد. یکی از وسایل محبوب و ضروری برای این طرفداران بازی‌های آنلاین، هدست‌های مخصوص بازی است که امکان بازی راحت و باکیفیت را فراهم می‌کند. اما انتخاب از بین تنوع بازاری که گیمرها را هدف گرفته، کار آسانی نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، پرفروش‌ترین هدست‌های گیمینگ در بازار را معرفی می‌کند.

1- هدست گیمینگ مدل PS4-A12

قیمت این هدست در لحظه تهیه گزارش 759 هزار تومان است. می‌توانید در پلی استیشن 4 و کامپیوتر از این هدست استفاده کنید. این هدست 40 گرمی برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب است؛ بنابراین اگر قصد استفاده‌های مداوم و طولانی دارید، این هدست می‌تواند برای شما گزینه خوبی باشد. این محصول برای استفاده در هنگام بازی، مکالمه آنلاین و همچنین کارهای روزمره مناسب است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هدست گیمینگ- کاماپرس

2- هدست گیمینگ دابی مدل ty-731

قیمت این محصول 285 تومان است. می‌توانید از این هدست ارزان قیمت برای کنسول‌های نینتندو و پلی استیشن 4 استفاده کنید. طراحی این هدست ساده و سبک است؛ بنابراین می‌توانید برای ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید. میکروفون این هدست دابی برای استفاده در چت در بازی‌های آنلاین مناسب است.

هدست گیمینگ- کاماپرس

3- هدست گیمینگ ایکس باکس مدل Wireless Headset

قیمت این هدست 3 میلیون و 50 هزار تومان است. این هدست بدون سیم، طراحی سبک و انعطاف‌پذیری دارد که به شما اجازه می‌دهد هدبند آن را به راحتی تنظیم کنید. این هدست برای استفاده در  Xbox و ویندوز 10 مناسب است. طول عمر باتری این هدست تا 15 ساعت است و قابلیت شارژ شدن دارد. این هدست گیمینگ از بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار است.

هدست گیمینگ- کاماپرس

4- هدست گیمینگ مدل G2

قیمت این هدست 430 هزار تومان است. این محصول برای استفاده در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کامپیوتر و نینتندو سوئیچ مناسب است؛ بنابراین اگر می‌خواهید هدستی داشته باشید که بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کیفیت این هدست نسبت به قیمت آن کاملا قابل قبول است. نقطه قوت این هدست حذف کامل نویزها و کیفیت بالای صدا است.

هدست گیمینگ- کاماپرس

5- هدست گیمینگ مدل PS4-AMD-01 مخصوص پلی استیشن 4

این هدست 210 هزار تومانی مناسب استفاده در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر است. وزن 200 گرمی آن ممکن است در طولانی مدت کمی اذیت‌تان کند؛ بنابراین اگر عادت دارید برای مدتی طولانی بدون وقفه بازی کنید، شاید این هدست گزینه مناسبی برایتان نباشد. این هدست گیمینگ برای استفاده‌های روزمره هم مناسب است.

هدست گیمینگ- کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین هدست های گیمینگ در بازار

  1. بردیا احمدی گفته:

    تو گیم هدست خیلی مهمه خصوصا اگر دوتا بزنی که از نون شب واجب تره داشتن یه هدست خوب و با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز