پرفروش ترین هندزفری بلوتوثی هواوی در بازار + قیمت

هندزفری بلوتوثی-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی هواوی علاوه بر شکل ایرباد در شکل گردنی نیز فروش قابل توجهی داشته و از جمله مدل‌های محبوب به حساب می‌آید. این محصولات در اکثر موارد با قابلیت نویزگیر ارائه شده‌اند و مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارند. نسخه بلوتوث لازم در هندزفری‌های پرفروش هواوی، اغلب 5.0 و 5.2 در نظر گرفته می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی هواوی در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل FreeLace

این هندزفری بلوتوثی که با مدل گردنی عرضه شده، برای مکالمه، ورزش و کاربرد عمومی انتخابی مناسب به حساب می‌آید و در برابر رطوبت و عرق مقاومت بالایی دارد. این محصول با جنس بدنه پلاستیک، آلومینیوم و سیلیکون عرضه شده و طول کابل آن 0.78 متر است. این محصول 27 گرمی از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده کرده و محدوده عملکرد آن تا 10 متر در نظر گرفته می‌شود. بازدهی باتری در این محصول تا 18 ساعت بوده و با 5 دقیقه شارژ می‌تواند تا 4 ساعت موسیقی پخش کند.

هندزفری بی سیم-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل SE FreeBuds

این هندزفری با مقاومت مناسب در برابر رطوبت و حتی پاشیده شدن آب، تهیه شده و از نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای نشانگر LED بوده و قطر اسپیکر آن 10 میلی متر است.همراه با این محصول سه عدد سری هدفون در ابعاد مختلف عرضه می‌شود. این گوشی قابلیت حذف نویز میکروفون را ارائه داده و دارای بازدهی باتری 4 تا 6 ساعته است.

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل SE FreeBuds-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل FreeLace Lite

این مدل از هندزفری بلوتوثی هواوی با نسخه بلوتوث 5.2، دارای وزن 25 گرمی بوده و امکان استفاده از میکروفن را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری قابلیت شارژدهی تا 18 ساعت و قطر اسپیکر 13 میلی متری آن است. این محصول شکلی گردنی برای استفاده دارد.

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل FreeLace Lite-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل FreeBuds 5i

این هندزفری با مقاومت مناسب در برابر بارش باران و عرق ارائه شده و با قیمت به فروش می‌رسد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی کرده و محدوده عملکرد آن 10 متر است. از ویژگی‌های قابل توجه در این هندزفری می‌توان به استفاده از تنظیمات اکولایزر برای مطابقت با ژانرهای مختلف موسیقی و امکان پیدا کردن هدفون با پخش صدا از طریق قابلیت Headphones Find در برنامه اختصاصی اشاره کرد. نوع رابط به کار رفته در این هندزفری تایپ c بوده و ایرباد آن با نشانگر LED ارائه شده است. این محصول با توجه به شکل استفاده، بازدهی باتری متفاوتی نشان می‌دهد و در زمان روشن بودن حالت ANC مصرف باتری بیشتر خواهد بود.

 

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل Freebuds 3i

این هندزفری با سیستم عامل اندروید سازگار بوده و با قیمت در بازار موجود است. این مدل با نسخه بلوتوث 5.0 کار می‌کند و اسپیکری با قطر 10 میلی متر دارد. این هندزفری با امکان حذف نویز ارائه شده و امکان کنترل لمسی را فراهم می‌سازد. علاوه بر این، هندزفری بلوتوثی هواوی 2.5 تا 3.5 ساعت بازدهی باتری داشته و زمان لازم برای شارژ شدن آن 1 ساعت است. این محصول امکان استفاده از شارژ بی سیم معکوس با گوشی‌های هوشمند هواوی را داشته و همراه با گوشی‌های هواوی راه اندازی سریع‌تری ارائه می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی هواوی مدل Freebuds 3i-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفهواوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز