پرفروش ترین هدفون گیمینگ ریزر در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

هدفون‌ها در مقایسه با هندزفری‌های بی‌سیم قابلیت بیشتری در واقعی‌تر جلوه دادن صداها داشته و ابعاد بیشتری را پوشش می‌دهند. این محصولات آسیب کمتری به شنوایی وارد کرده و  از نظر قیمت و کیفیت بهتر از هندزفری هستند. از جمله هدفون‌های پرفروش در بازار می‌توان به هدفون گیمینگ ریزر اشاره کرد که امکانات مختلفی ارائه می‌دهد و به همین دلیل در بین گیمرهای حرفه‌ای بسیار محبوب است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هدفون‌های گیمینگ ریزر در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

هدفون گیمینگ ریزر مدل Barracuda

این مدل با قیمت 9 میلیون و 750 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول که با انواع کامپیوتر، گوشی موبایل و کنسول بازی سازگاری دارد می‌تواند به شکل بی سیم و با سیم استفاده شده و حداکثر تا 40 ساعت بازدهی باتری داشته باشد. این مدل هدفون ریزر با بلوتوث نسخه 5.2 ارائه شده و میزان حساسیت آن 96 دسی بل است. این محصول با امکان حذف نویز و درگاه تایپ c میکروفونی روی کاپ، برای گیمرهای حرفه‌ای انتخابی مناسب به حساب می‌آید.

هدفون گیمینگ ریزر مدل Barracuda-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هدفون گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 X

قیمت این هدفون با سیم، 3 میلیون و 820 هزار تومان است. این هدفون با کامپیوتر و پلی استیشن 4 سازگاری داشته و کابلی 1.8 متری دارد. این محصول ریزر با نشانگر LED عرضه شده و امکان استفاده از پورت USB را فراهم می‌کند. هدفون گیمینگ ریزر با قطر درایور (اسپیکر) 40 میلی متری امکان کنترل صدا از روی دستگاه را به کاربر می‌دهد و قابلیت تغییر میزان بم بودن صدا را نیز فراهم کرده است. سری Kraken از هدفون‌های گیمینگ ریزر با دو مدل V3 و V3 HyperSense نیز از جمله محصولات پرفروش این برند هستند که به ترتیب با قیمت‌های 5 میلیون و 50 هزار تومان و 5 میلیون و 720 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

هدفون گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 X-کاماپرس

هدفون گیمینگ ریزر مدل Kaira Pro for PlayStation

این مدل هدفون گیمینگ ریزر با قیمت 7 میلیون و 820 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با انواع کامپیوتر، دستگاه‌هایی که قابلیت انتقال صدا داشته و همچنین کنسول‌های بازی ps5 و ps4 سازگاری دارد. بازدهی باتری این هدفون تا 30 ساعت بوده و دارای نشانگر LED است. هدفون مذکور با قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه، میکروفونی روی کاپ ارائه کرده و نوع اتصال آن بی سیم است. مدل for PlayStation این سری از محصولات ریزر نیز پرفروش بوده و با قیمت 5 میلیون و 40 هزار تومان می‌توان آن را تهیه کرد.

هدفون گیمینگ ریزر مدل Kaira Pro for PlayStation-کاماپرس

هدفون گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 X USB

این هدفون که با انواع کنسول بازی، کامپیوتر و گوشی سازگاری دارد با قیمت 2 میلیون و 810 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. نوع اتصال این هدفون با سیم بوده و طول کابل آن 1.3 متر است. این محصول که میکروفون آن روی کاپ قرار دارد قابلیت استفاده از پورت USB را فراهم می‌کند و به طور کلی با وزن 250 گرمی محصولی سبک به حساب می‌آید. مدل‌های دیگر این سری مانند V2 Pro یا V2 PRO Six Siege Special Edition نیز از محصولات محبوب در بازار هستند.

پرفروش ترین هدفون گیمینگ ریزر در بازار + قیمت-کاماپرس

هدفون گیمینگ ریزر مدل OPUS X

این مدل با نوع اتصال بی سیم و قیمت 5 میلیون و 150 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول که می‌تواند با انواع موبایل، لپ تاپ و کنسول بازی سازگاری داشته باشد دارای قطر درایور یا اسپیکر 40 میلی متری بوده و 270 گرم وزن دارد. محصول مذکور با میکروفونی که روی کاپ آن قرار دارد قابلیت نویزگیر را ارائه می‌دهد و حجم صدا را نیز کنترل می‌کند. علاوه بر این بازدهی باتری این محصول 30 تا 40 ساعت بوده و در آن امکان تغییر بالانس صدا در چت بازی فراهم شده است.

پرفروش ترین هدفون گیمینگ ریزر در بازار + قیمت-کاماپرس-کاماپرس

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز