از طریق Helpdesk با مشتریان خود در ارتباط باشید

نرم افزار Helpdesk-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

معمولا کسب و کارهایی که خدمات درجه یک و خوبی به مشتریان ارائه می‌دهند، منتظر بازگشت آنان و خرید دوباره خدمات و محصولات می­‌مانند، اما این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که سلایق مشتریان در ارتباط با خرید محصولات به خوبی شناسایی و تا حد امکان چالش‌های مخصوص آنان درباره خرید رفع شده باشد که این کار جز با به‌­کارگیری نرم افزار Helpdesk رخ نخواهد داد.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی نرم افزار Helpdesk، ویژگی­‌ها، مزایا و چگونگی تهیه آن را شرح داده است.

Helpdesk چیست؟

معمولا خیلی از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگی که خدمات بسیار مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند، از عدم بازگشت آنان گلایه دارند. اگر پای حرف‌ صاحبان کسب‌وکارها بنشینید، متوجه خواهید شد که هر چه این بخش‌ها با متنوع کردن و افزایش خدمات پس از فروش سعی در افزایش میزان مشتریان یا بازگشت دوباره آنان می­‌کنند، اما در این زمینه موفقیتی به دست نمی‌آورند. این افراد به مرور زمان درمی‌­یابند که برای این منظور به یک شخص یا حتی نرم افزار اختصاصی نیاز دارند و آن نرم‌افزار چیزی جز Helpdesk نیست.

Helpdesk ابزارهایی را در اختیار صاحبان کسب و کار می‌گذارد که با استفاده از آن احساس توجه بیشتر به مشتریان منتقل می‌شود. این نرم افزار به شکل خاص به سوالات مشتریان پاسخ داده و از این طریق وفادارسازی آنان را بیشتر می‌کند.

نرم افزار Helpdesk-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کاربردهای نرم افزار Helpdesk

این نرم افزار که با نام پشتیبانی مشتری نیز شناخته می‌شود، دارای کاربرد‌های متنوعی بوده که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

سیستم Helpdesk به گونه‌ای طراحی شده که مشتریان از طریق آن امکان بررسی مشکلات خدمات و محصولات ارائه شده توسط کسب و کارهای مختلف را خواهند داشت.

این سیستم برای هر مشکلی یک تیکت مستقل ایجاد می‌کند. در صورتی که مشتری قبلا از خدمات و محصولات آن کسب و کار استفاده کرده باشد، تاریخچه سوابق مشتری و نظرات ذخیره شده وی با شرایط کنونی‌اش تطبیق داده می­شود تا خدمات بهتری ارائه شود.

لازم به ذکر است که هر تیکت برای فرد مرتبط در آن کسب و کار ارسال شده تا مشکلات در کمترین زمان ممکن حل شود. وقتی کارمند مشکل مرتبط را حل کرد، این نرم افزار از طریق کانال‌های ارتباطی، موضوع را به مشتری اطلاع خواهد داد.

استفاده از نرم افزار هلپ دسک باعث خواهد شد که میانگین حل مشکلات مشتریان درباره محصولات و خدمات به حداقل ممکن برسد.

ویژگی‌های نرم افزار Helpdesk

استفاده از نرم‌افزار هلپ دسک باعث رسیدگی سریع‌تر به سوالات و مشکلات مشتری به شکل سیستماتیک خواهد شد. علاوه بر آن، با نرم افزار مذکور درخواست‌های مشتری از هر کانالی به راحتی پیگیری می‌شود.

مزیت اصلی نرم افزار Helpdesk

با کمک این نرم افزار، تیم خدمات روی موضوعاتی که بیشترین اثر را روی کسب و کارشان دارد، متمرکز خواهند شد و همین کار سبب می‌شود که ضمن مدیریت بهتر تیکت‌ها و ارتباط موثر و درست با مشتریان، وفاداری مشتریان نیز زیاد شود. نرم افزار Helpdesk نظرات مشتریان را جمع­‌آوری کرده و در اختیار شرکت می‌گذارد تا اقدامات مناسب در ارتباط با آن به کار گرفته شود که همین موضوع به طور ناخودآگاه روی بهبود عملکرد کسب‌و‌کارها اثر می‌گذارد.

چگونگی انتخاب بهترین نرم افزار Helpdesk

در صورتی که برای کسب‌وکار خود به دنبال بهترین نرم‌افزار Helpdesk هستید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید؛

نرم افزار Helpdesk-کاماپرس

  • خدمات پشتیبانی مورد انتظار مشتریان
  • تجریبات مورد نظر مشتری‌ها
  • در نظر گرفتن موارد موثر برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان
  • ایجاد یک تیم ارزیابی بهترین نرم افزار Helpdesk
  • در نظر گرفتن تجربه مشتریان در ارتباط با بهترین نرم افزار Helpdesk
  • آزمون تعامل کاربر با بهترین نرم افزار مذکور
  • در نظر گرفتن مقیاس‌پذیری
  • مشاهده گزینه‌های گزارش گیری در بهترین نرم افزار
  • اولویت دادن به پشتیبانی
  • و برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی آن

خرید بهترین نرم‌افزار Helpdesk از “داناپرداز”

در صورتی که برای گسترش کسب‌وکار خود در ایران به دنبال بهترین نرم افزار Helpdesk هستید، می‌­توانید از طریق تماس با شماره تلفن 49258000-021 با کارشناسان شرکت داناپرداز در ارتباط بوده و از کمک آنان بهره‌­مند شوید. همچنین با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس https://danapardaz.com می‌توان در بخش نرم‌افزار Helpdesk از خدمات آن بهره برد. خدمت هلپ دسک این مجموعه تحت عنوان نرم افزار پشتیبانی مشتری دانا دسک ارائه می‌شود. مشتریان این خدمت می‌توانند تست رایگان داشته باشند و سپس برای خرید اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز