ارزان ترین پیکان وانت در دیوار و شیپور

ارزان ترین پیکان وانت در دیوار و شیپور
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از اولین وانت‌های تولید شده توسط کمپانی ایران‌خودرو، پیکان‌وانت بوده که برای حمل بار در مشاغل مختلف هم در گذشته و هم در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو با دیفرانسیل‌ عقب و موتور قدرتمند خود توانسته توجه بسیاری از بازاریان و کسبه را به خود جلب کند و علاوه بر این دارای بدنه محکم و مستحکم بوده که آن را برای حمل بار مناسب کرده است. امروزه فقط مدل‌های کارکرده این خودرو در دسترس بوده که در رنج‌ قیمتی 80 تا 90 میلیون به فروش می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین پیکان وانت در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین پیکان وانت در دیوار

1-پیکان وانت بنزینی

این خودرو مدل سال ۱۳۷۹ بوده و با کارکرد ۲۵۶ هزار کیلومتر در دسترس است. وضعیت شاسی‌ جلو این خودرو نیز سالم و پلمب بوده ولی شاسی عقب آن ضربه خوردگی دارد. لازم به ذکر است که این خودرو بیمه شخص ثالث به مدت ۸ ماه دارد و گیربکس آن دستی است و به قیمت ۸۰ میلیون تومان می‌توانید آن را خریداری کنید. بدنه این خودرو خط‌ و خش جزئی هم دارد.

2-پیکان وانت بنزینی ۱۳۸۰

این پیکان‌وانت که مدل سال ۱۳۸۰ است، دارای بدنه با خط‌ و خش جزئی بوده و ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد. لازم به ذکر است که موتور این خودرو تعویض شده و بیمه شخص ثالث به مدت ۱ ماه دارد. وضعیت شاسی‌ها نیز در جلو به‌صورت ضربه خورده ولی شاسی‌ عقب سالم و پلمب است. این پیکان وانت را می‌توانید با قیمت ۸۵ میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-پیکان وانت بنزینی مدل ۱۳۸۳

این خودرو با کارکرد ۲۵۰ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۳۸۳ است و رنگ سفید صدفی دارد. خودرو مذکور دارای رنگ‌شدگی‌هایی در تمام بدنه خود بوده و شاسی جلو آن ضربه خوردگی دارد. مهلت بیمه شخص ثالث آن نیز ۱ ماه و گیربکس آن هم به صورت دستی است. این خودرو را می‌توان با قیمت ۸۸ میلیون تومان خریداری نمود.

ارزان ترین پیکان وانت در شیپور

1-پیکان وانت مدل ۷۶

این خودرو دارای کارکرد بالایی بوده و ساخت سال ۱۳۷۶ است. همچنین موتور سالمی دارد و وضعیت لاستیک‌های آن هم ۶۰ درصد است. این خودرو با قیمت ۹۰ میلیون تومان در دسترس قرار دارد.

2-پیکان وانت سفید ۸۵

این پیکان‌وانت با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر و با رنگ سفید در دسترس است که مدل سال ۱۳۸۵ بوده و از لحاظ بدنه وضعیت سالمی دارد. فقط در بعضی قسمت‌های آن خط‌ و خش دیده می‌شود. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۹۰ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

2-پیکان وانت سفید ۸۵

3-وانت پیکان مدل ۱۳۷۹

این خودرو مدل سال ۱۳۷۹ بوده که با رنگ سفید و کارکرد بالا در دسترس است. این خودرو بر روی بدنه خود چند لکه رنگ نیز دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز