گران ترین تخته گوشت بازار کدام است؟ 

Une femme coupant de la viande sur une planche à découper-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشت و مواد پروتئینی یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در آشپزی محسوب می‌شود. تخته گوشت، گزینه مناسبی برای خرد کردن گوشت است و دردسر تکه کردن گوشت با دست را برای کاربران به حداقل ممکن می‌رساند. البته کاربری این دستگاه فقط به تکه کردن گوشت محدود نمی‌شود، بلکه می‌توان از این ابزار برای خرد کردن سبزیجات، صیفی جات و مواد اولیه آشپزی نیز استفاده کرد. ترجیحا بهتر است به واسطه حفظ بهداشت و جلوگیری از ایجاد میکروب بر روی تخته گوشت، جنس چوبی آن را خریداری کرد؛ اگر جنس تخته گوشت از چوب است، بهتر است آن را هر شش ماه یکبار با روغن جلادهنده تمیز کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی گران‌ترین تخته گوشت بازار می‌پردازد.

تخته گوشت وستوف مدل wooden 50

این مدل تخته گوشت وستوف هنگام تهیه این گزارش حدود 13 میلیون و 520 هزارتومان برآورد قیمت می‌شود. این محصول به طول 50 و عرض 35 سانتی‌متر، 3.5 سانت ضخامت دارد. جنس بدنه این تخته گوشت از چوب راش تهیه شده و به گونه‌ای است که در تماس با چاقو و کارد، آن‌ها را کند نمی‌کند. این تخته گوشت 4 کیلوگرم وزن دارد. بهتر است برای حفظ کیفیت محصول از شستشوی آن داخل ماشین ظرفشویی خودداری کرد.

تخته گوشت وستوف مدل wooden 50-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تخته گوشت دبلیو ام اف مدل BCB

این مدل تخته گوشت کرم رنگ حدود 6 میلیون تومان قیمت دارد. بدنه این محصول از جنس بامبو است. این تخته گوشت در ابعاد 44 در 27 ارائه شده و 5 سانتی متر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن دارد. در کنار تخته گوشت سینی از جنس فولاد در محفظه زیر آن طراحی شده و به راحتی می‌توان از آن قسمت برای برش نان و قراردادن چاقو استفاده کرد.

تخته گوشت دبلیو ام اف مدل BCB-کاماپرس

تخته گوشت ایکیا مدل ARTISTISK

این مدل تخته گوشت ایکیا را می‌توان با قیمت حدودی 5 میلیون و 750 هزارتومان در دو رنگ کرم و قهوه‌ای روشن تهیه کرد. بدنه این تخته گوشت از چوب بلوط ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. طول این تخته گوشت 59 و عرض آن 25 سانتی متر است و با ضخامت 2.5 سانتی و وزن 2 کیلویی، سبک محسوب می‌شود.

تخته گوشت ایکیا مدل ARTISTISK-کاماپرس-کاماپرس

تخته گوشت ایکیا کد 203

این مدل تخته گوشت ایکیا را می‌توان با قیمت حدودی 3 میلیون و 540 هزارتومان در دو رنگ قهوه‌ای روشن و بژ خریداری کرد. ابعاد این محصول 72 در 28 است و 1.6 سانتی متر ضخامت دارد. این تخته برش حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه آن از چوب محکم ساخته شده است.

تخته گوشت ایکیا مدل ARTISTISK-کاماپرس

تخته گوشت برابانتیا مدل Chopping 45

این مدل تخته گوشت با قیمت حدودی 2 میلیون و 930 هزارتومان در بازار عرضه می‌شود. جنس بدنه این محصول از چوب راش محکم است و با طول 40 و عرض 25 سانتی متر، مناسب استفاده روزمره است. این تخته گوشت علاوه بر خردکردن گوشت قابلیت ریزکردن مواد غذایی دیگر نظیر سیب زمینی، گوجه، سبزی و پیاز را نیز دارد. این محصول با 2.8 کیلوگرم وزن نسبتا سبک محسوب می‌شود. همچنین سطح صاف پشت این محصول، می‌تواند آن را تبدیل به سینی سرو کند.

تخته گوشت برابانتیا مدل Chopping 45-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز