پرفروش ترین چرخ گوشت پارس خزر + قیمت فروردین 1403

به منظور اطمینان از کیفیت و سلامت مواد پروتئینی، خانواده‌ها ترجیح می‌دهند خودشان در خانه به چرخ‌کردن گوشت بپردازند. شرکت پارس خزر به عنوان تولید کننده ایرانی لوازم خانگی، چرخ‌ گوشت‌های باکیفیتی تولید کرده و کاربران از محصولات این برند رضایت دارند. در کنار کیفیت مطلوب، خدمات پس از فروش این شرکت مزیت بزرگی محسوب می‌شود؛ بنابراین کاربران بدون نگرانی، در صورت ایجاد مشکل می‌توانند به نمایندگی پارس خزر مراجعه نمایند. بهتر است جنس تیغه این دستگاه از جنس فولاد ضدزنگ باشد تا به راحتی تمیز شود و ماندگاری بالاتری داشته باشد.
کاماپرس در این گزارش به بررسی پرفروش‌ترین چرخ گوشت پارس خزر در سال گذشته می‌پردازد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

قیمت حدودی این محصول هنگام تهیه این گزارش 4 میلیون و 650 تومان برآورد می‌شود. این چرخ گوشت از توان 300 واتی برخوردار است و 7 کیلوگرم وزن دارد. دهانه ورودی این چرخ گوشت با 4.5 سانت، به راحتی می‌تواند تکه‌های بزرگ و کوچک گوشت را از خود عبور دهد. این محصول با جنس تیغه از نوع فولاد از کیفیت بالایی برخوردار است.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره

این مدل چرخ گوشت با رنگ سفید حدود 4 میلیون و 700 هزارتومان قیمت دارد. با خرید این چرخ گوشت همه کاره، می‌توان از امکان چرخ کردن گوشت، درست کردن سوسیس، گرفتن آب‌میوه، رنده‌کردن مواد غذایی از قبیل سیب زمینی، هویج و… استفاده کرد. توان مصرفی این دستگاه 1000 وات است و در کنار قدرت موتور، برق کمی مصرف می‌کند.

راز آسمان پایتخت

چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره-کاماپرس

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 Plus

این چرخ گوشت را می‌توان با قیمت حدودی 3 میلیون و 800 هزارتومان در رنگ سفید تهیه کرد. این محصول با توان مصرفی 700 واتی، امکان چرخ کردن 1200 گرم گوشت در دقیقه را دارد. این دستگاه با قابلیت چرخش معکوس موتور، داخل مخزن گوشت را به صورت کامل تمیز می‌کند. سینی نگهدارنده گوشت در این محصول از جنس استیل است و به واسطه بزرگی آن، می‌توان با سرعت بیشتری گوشت را چرخ کرد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 Plus-کاماپرس

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

این مدل چرخ گوشت پارس خزر حدود 3 میلیون و 940 هزارتومان قیمت دارد و در چهار رنگ سفید، مشکی، طوسی و نوک مدادی موجود است. این دستگاه با وزن 5.5 کیلوگرمی سبک محسوب شده و توان موتور آن 1000 وات است. پایه‌های ضدلرزش فضای کاربری راحتی را برای فرد ایجاد می‌کند. این دستگاه به سیستم چرخش معکوس نیز مجهز است و می‌توان از سری سوسیس ساز آن برای تهیه سوسیس و کالباس خانگی استفاده کرد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P-کاماپرس
چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

این مدل چرخ گوشت پارس خزر با قیمت حدودی 3 میلیون و 550 هزارتومان در سه رنگ سفید، طوسی و مشکی عرضه می‌شود. قدرت موتور این دستگاه 700 واتی است و با برخورداری از تیغه فولادی، توانایی چرخ کردن 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را دارد. این محصول علاوه بر شبکه مخصوص خردکردن گوشت، شبکه مخصوص سبزی نیز دارد و کاربر با وجود این دستگاه دیگر نیازی به سبزی خردکن نخواهد داشت. این محصول با برخورداری از سری سوسیس ساز، می‌تواند برای تهیه سوسیس خانگی نیز استفاده شود.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R-کاماپرس
انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین چرخ گوشت پارس خزر + قیمت فروردین 1403

  1. سیدمجتبی حسینی گفته:

    مدلهای قدیمی چرخ گوشت پارس خزر خیلی خیلی عالی هستند،خانم من جزو جهیزیشون بود،الان بیش از بیست ساله داریم ازش استفاده میکنیم، جز اینکه تیغش کند شد و دادیم تیز کردن ، دیگه مشکل خاصی براش پیش نیومده تا هالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز