پرفروش ترین غذاساز برای افراد مجرد

Image d'un garçon travaillant avec un robot culinaire-کاماپرس
لست سکند

در زندگی مجردی، سرعت و راحتی حرف اول را می‌زند؛ افراد مجرد معمولا ترجیح می‌دهند زمان کمی را برای آشپزی صرف کنند. در راستای این نیاز، غذاساز یکی از کاربردی‌ترین اجزای آشپزخانه محسوب می‌شود. برای افراد مجرد، به دلیلی محدودیت فضایی، ظاهر جمع و جور این دستگاه اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، افراد مجرد معمولا به دنبال غذاسازی هستند که از قابلیت خردکن و مخلوط کن برخوردار باشد؛ البته از وجود امکانات دیگر در این دستگاه نیز استقبال می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین غذاساز برای افراد مجرد می‌پردازد.

غذاساز تکنو مدل TE-851

این مدل غذاساز تکنو در رنگ استیل مشکی عرضه شده و هنگام تهیه این گزارش حدود 4 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد. این دستگاه علیرغم این‌که فضای کمی را اشغال می‌کند، از گنجایش خوبی برخوردار است؛ ظرفیت مخلوط کن این دستگاه با حجم 1.5 لیتری، با سه سرعت متفاوت می‌تواند به راحتی مواد غذایی را مخلوط، پوره و خرد کند. توان مصرفی این دستگاه نیز 800 وات است و علاوه بر کم‌مصرف بودن، با قدرت بالای موتور خود، همراه مطمئنی برای استفاده طولانی مدت افراد مجرد است.

غذاساز تکنو مدل TE-851-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

غذاساز سوییس پلاس مدل SPF-511S

این مدل غذاساز سوییس پلاس در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت حدودی 3 میلیون و 800 هزارتومان قابل تهیه است. به وسیله این دستگاه می‌توان با دو سرعت تند و کند، مواد غذایی را مخلوط کرد، آب مرکبات را گرفت و در کمترین زمان ممکن به خردکردن مواد غذایی اولیه برای آشپزی پرداخت. این دستگاه رنده چیپس ساز نیز دارد و مناسب افراد مجردی است که طرفدار چیپس خانگی هستند.

غذاساز سوییس پلاس مدل SPF-511S-کاماپرس

 

غذاساز تولیپس مدل FP-A460

این مدل غذاساز تولیپس به رنگ استیل مشکی، حدود 3 میلیون و 600 هزارتومان قیمت دارد و با ظاهر جمع و جور خود، مناسب زندگی مجردی است. ظرف خردکن این محصول با گنجایش 1.5 لیتر، مجهز به تیغه‌های چیپس کن و رنده نگینی است و می‌تواند به کاربر در تهیه غذای سریع و مجردی کمک کند؛ از این رو مناسب افراد مجردی است که نمی‌خواهند زمان زیادی را صرف آشپزی کنند. توان مصرفی این دستگاه 750 وات است و برق کمی مصرف می‌کند.

غذاساز تولیپس مدل FP-A460-کاماپرس

غذاساز گوسونیک مدل GFP-890

این مدل غذاساز گوسونیک با قیمت حدودی 3 میلیون و 200 هزارتومان، در رنگ مشکی نقره‌ای قابل تهیه است. این دستگاه با 2 کیلوگرم سبک محسوب می‌شود ظرفیت مخلوط کن آن 1.8 لیتر است. این محصول با دو سرعت متفاوت، از قابلیت مخلوط کن، خردکن، خمیرزن برخوردار است. علاوه بر این، به کمک این دستگاه می‌توان آب مرکبات را نیز گرفت؛ از این رو مناسب افراد مجردی است که اهل نوشیدنی‌های طبیعی هستند.

غذاساز گوسونیک مدل GFP-890-کاماپرس

غذاساز پارس خزر مدل Orbit Mix

قیمت حدودی این مدل غذاساز پارس خزر 2 میلیون و 720 هزارتومان برآورد می‌شود. این غذاساز دارای سه عملکرد مخلوط کن، همزن و خردکن است؛ مخزن خردکن این دستگاه، 500 میلی لیتر گنجایش دارد و مناسب افراد مجردی است که از این دستگاه برای حجم کم مواد غذایی استفاده می‌کنند. با وجود این دستگاه، کاربر به راحتی می‌تواند خرد کردن پیاز، سبزیجات سفت و نرم و سایر مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن عملی کند.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز