پرفروش ترین سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کفگیر و ملاقه به عنوان عضو جدانشدنی و ضروری آشپزخانه‌های ایرانی قلمداد می‌شوند. سرویس کفگیر و ملاقه تنوع زیادی داشته و جنس سیلیکونی و چوبی در این نوع سرویس تقاضای بیشتری دارد؛ سرویس کفگیر و ملاقه با جنس سیلیکونی و چوبی در مواجهه با حرارت، شکل ظاهری‌ خود را از دست نمی‌دهند و آسیبی هم به قابلمه‌های حساس گرانیتی و تفلون وارد نمی‌کنند. در انتخاب سرویس کفگیر و ملاقه، علاوه بر توجه به محتویات هر سرویس، بهتر است کاربر به نظم محیط و دسترسی آسان نیز توجه کند و سرویسی را تهیه کند که دارای استند باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پرفروش‌ترین سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه می‌پردازد.

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه آرو مدل Celina

قیمت حدودی این سرویس هنگام تهیه این گزارش، 3 میلیون و 340 هزارتومان است و در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود. این محصول با جنس سیلیکونی، در برابر حرارت بالا مقاومت بسیار خوبی دارد و همین امر ماندگاری آن را بیشتر می‌کند. این سرویس قابلیت شستشو داخل ماشین ظرفشویی را نیز دارد. این سرویس کفگیر و ملاقه شامل یک ملاقه، ملاقه پاستا، کفگیر آبکش، لیسک، قاشق پخت و پز و کفگیر شیاردار است.

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه آرو مدل Celina-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه نوا مدل Neva N2638

این سرویس کفگیر و ملاقه را می‌توان با قیمت حدودی 3 میلیون و 250 هزارتومان تهیه کرد. جنس دسته و بدنه این سرویس از استیل و سیلیکون است. این محصول با دارابودن کفگیر برنج، ملاقه، قاشق پخت و پز و همین طور سرویس کفگیر و ملاقه به راحتی می‌تواند ابزار لازم برای آشپزی کاربر را فراهم کند. برای شستشوی این سرویس می‌توان از ماشین ظرفشویی در کنار شستشوی دستی نیز کمک گرفت.

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه نوا مدل Neva N2638-کاماپرس

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه کاراجا مدل North star

این مدل سرویس کفگیر و ملاقه در رنگ مشکی با قیمت حدودی 2 میلیون و 300 هزارتومان عرضه می‌شود. این سرویس شامل کفگیر برنج، کفگیر پخت و پز، ملاقه، قاشق و چنگال سالاد و پخت و پز است. پایه طراحی‌شده برای این سرویس، دسترسی به اقلام موجود در آن را راحت‌تر کرده و همین امر سرعت آشپزی را بیشتر می‌کند. جنس بدنه آن از پلاستیک نسوز و استیل طراحی شده‌ است.

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه کاراجا مدل North star-کاماپرس

سرویبس کفگیر و ملاقه سی اند اس 7 پارچه کد 1617ZT

قیمت حدودی این مدل سرویس کفگیر و ملاقه 1 میلیون و 50 هزارتومان برآورد می‌شود. این مدل سرویس با بدنه‌ای از جنس استیل از دوام زیادی برخوردار است و جنس سیلیکونی آن در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. این محصول نیز در کنار کفگیر برنج، همزن، ملاقه، کفگیر، قاشق و چنگال پخت و پز، به وسیله استند، به راحتی می‌تواند در گوشه آشپزخانه قرار بگیرد.

3-کاماپرس

 

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه چوبلمه مدل Z7

این سرویس کفگیر و ملاقه به قیمت حدودی 998 هزارتومان در رنگ قهوه‌ای روشن عرضه می‌شود. جنس چوب این محصول ظاهر کلاسیکی به آن داده‌ و از کیفیت خوبی برخوردار است. این سرویس با وجود کفگیر برنج و پخت و پز، ملاقه، چنگال و قاشق پخت و پز بر روی پایه‌ای قرار می‌گیرد و به راحتی قابل استفاده در فضاهای مختلف آشپزخانه است. جنس این سرویس به گونه‌ای است که از ایجاد خش بر روی سطح قابلمه‌های تفلون جلوگیری می‌کند.

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه چوبلمه مدل Z7-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
اوج آرام
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز