ارزان ترین خودرو شاهین کارکرده در دیوار و شیپور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از جدیدترین تولیدات کارخانه سایپا، خودروی ملی شاهین به شمار می‌رود که دارای کابین جادار است و آن را به یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌های ایرانی بدل کرده است. از طرفی این خودرو داری نسخه‌های اتوماتیک و دستی است که می‌تواند آن را بیش‌ از پیش برای خریداران مناسب سازد. بنابراین خریداران می‌توانند با توجه به امکانات مدنظر و میزان بودجه‌‌ی خود می‌توانند یکی از دو نوع دستی یا اتوماتیک را انتخاب و تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین خودرو شاهین کارکرده در دیوار و شیپور را به همراه قیمت آن‌ها معرفی می‌کند.

ارزان ترین خودرو شاهین کارکرده در دیوار

1- خودرو شاهین مدل ۱۴۰۰

این خودرو با رنگ سفید و گیربکس دنده‌ای در دسترس است. کارکرد این شاهین ۷۴ هزار کیلومتر است. وضعیت شاسی‌های آن به‌صورت پلمب بوده و دارای بدنه با خط‌ و خش جزئی است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان خریداری کنید. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱۰ ماه است. این خودرو در دیوار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

2- شاهین G مدل ۱۴۰۰

این خودرو با کارکرد ۵۶ هزار و رنگ سفید در دسترس است. این خودرو دارای گیربکس دنده‌ای بوده و بدنه آن دارای خط‌ و خش جزئی است. البته لازم به ذکر است که سرویس‌های دوره‌ای این خودرو نیز انجام شده است. شما می‌توانید این شاهین مدل ۱۴۰۰ را با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان خریداری کنید.

3- شاهین G مدل ۱۴۰۰

این خودرو با کارکرد ۱۳۰ هزار و رنگ مشکی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این شاهین  دارای بنده‌ای با خط‌ و خش جزئی است. البته لازم به ذکر این خودرو دارای مهلت بیمه شخص ثالث به مدت ۳ ماه است. این خودرو با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان در دیوار ارائه شده است.

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین خودرو شاهین کارکرده در شیپور

1-شاهین ۱۴۰۰ فروش فوری

این خودرو ساخت سال ۱۴۰۰ است که دارای گیربکس دنده‌ای بوده و همچنین دارای کارکرد ۳۴ هزار است. این خودرو دارای بدنه بدون خط‌ و خش بوده و وضعیت فنی آن به‌صورت کاملاً سالم است. البته لازم به ذکر است که این خودرو دارای سانروف و دوربین عقب و نمایشگر لمسی است. قیمت این خودرو در پلتفرم شیپور ۵۵۹ میلیون تومان است.

2-شاهین مدل 1400

این خودرو با کارکرد ۴۷ هزار و رنگ سفید و گیربکس‌ دنده‌ای در دسترس است. از طرفی این خودرو با رنگ سفید و بدنه با خط‌ و خش ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که تمام سرویس‌های آن به‌صورت دوره‌ای انجام شده است. قیمت این خودرو ۵۶۰ میلیون تومان است.

3-شاهین G مدل ۱۴۰۰

این خودرو با رنگ سفید و کارکرد ۵۰ هزار در دسترس است. گیربکس این خودرو دستی بوده و دارای بدنه سالم و بدون خط‌ و خش است. قیمت اعلام شده برای این خودرو ۵۶۰ میلیون تومان است. لازم به ذکر است که سرویس‌های دوره‌ای این خودرو به‌صورت کامل انجام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز