ارزان ترین مزدا 3 در دیوار و شیپور

ارزان ترین مزدا 3 در دیوار و شیپور
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مزدا 3 از جمله خودرو‌های محبوب و پرتقاضا در بازار ایران است که بسیاری از خریداران به آن علاقه‌مندند و آن را به خودروهایی با قیمت مشابه ترجیح می‌دهند. این خودرو دارای بازار دست‌دوم بسیار خوبی است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بازار بدل کرده است. مزدا 3 دارای نسخه قدیمی و فیس لیفت شده نیز است که شما می‌توانید آن‌ها را در رنج‌های قیمتی مختلف و بسته به بودجه خود خریداری کنید.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین مزدا 3 در دیوار و شیپور را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

ارزان ترین مزدا 3 در دیوار

1-مزدا ۳ مونتاژ تیپ ۲

این خودرو مدل سال ۱۳۸۸ است که با رنگ نوک‌مدادی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این خودرو کارکرد ۲۶۰ هزارکیلومتری را داراست. لازم به ذکر است که وضعیت موتور آن سالم بوده و شاسی‌ها نیز پلمب است. بدنه این خودرو به‌صورت تمام‌رنگ بوده و می‌توانید این خودرو را با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

2-مزدا ۳ مدل ۸۶

این خودرو ساخت سال ۱۳۸۶ بوده که با کارکرد ۳۴۰ هزار کیلومتر ارائه شده است. این خودرو با رنگ نوک‌مدادی و گیربکس‌ اتوماتیک یک گزینه ایده‌آل برای خرید است. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو دارای رنگ‌شدگی بوده و همچنین بیمه شخص ثالث آن ۹ ماه باقی‌مانده دارد. خودرو مذکور با قیمت پایه  ۵۹۰ میلیون تومان آگهی شده است.

راز آسمان پایتخت

3-مزدا ۳ مونتاژ تیپ ۳

این خودرو مدل سال ۱۳۸۶ بوده و کارکرد آن ۲۲۰ هزار کیلومتر است. این خودرو دارای بدنه بی خط‌ و خش و سالم بوده که آن را به یک گزینه ایده‌آل برای خرید بدل کرده است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان و گیربکس‌اتوماتیک خریداری کنید. لازم به ذکر است که مهلت باقی‌مانده از بیمه شخص ثالث آن نیز ۶ ماه اعلام شده است.

ارزان ترین مزدا 3 در شیپور

1-مزدا ۳ تیپ ۳

این خودرو مدل ۱۳۸۸ بوده و با کارکرد ۲۸۰ هزار کیلومتر ارائه شده است. لازم به ذکر است که اتاق این خودرو تعویض شده و شما می‌توانید این خودرو را با رنگ سفید و گیربکس‌ اتوماتیک، با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان خریداری کنید. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بدنه این خودرو دارای چند لکه رنگ است.

2-مزدا ۳ مدل ۸۶

این خودرو مدل ۱۳۸۶با کارکرد ۲۷۵ هزار کیلومتر در دسترس است. خودرو مذکور دارای گیربکس‌ اتوماتیک بوده که با چند لکه رنگ گزینه مقرون‌ به‌ صرفه برای خرید به‌حساب می‌آید. این خودرو دارای وضعیت فنی خوبی بوده و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

3-مزدا ۳ تیپ ۳ فول ۸۷

این خودرو ساخت سال ۱۳۸۷ با کارکرد ۲۵۰ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو بر روی بدنه خود چند لکه رنگ دارد که گزینه مقرون‌ به‌ صرفه به‌حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این خودرو دارای چهار لاستیک نو بوده و مانیتور، گرم‌کن و سانروف نیز دارد. خودرو مذکور را می‌توانید با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان از شیپور خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز