جدیدترین قیمت خودرو ال 90 دنده ای و اتوماتیک

جدیدترین قیمت خودرو ال 90 دنده ای و اتوماتیک-کاماپرس
لست سکند

ال 90 یا رنو تندر 90 خودرویی با کیفیت فنی بالا است، استهلاک قطعات این خودرو پایین بوده و فضای کابین و صندوق آن جادار است. ال 90 شتاب قابل قبولی داشته و دسترسی به قطعات یدکی آن نیز به راحتی امکان‌پذیر است. این خودرو با گیربکس اتوماتیک و دستی تولید شده و بازار خرید و فروش آن تا حدودی پر رونق است.

با روند اوج گیری قیمت خودروهای داخلی و خارجی طی هفته‌های اخیر، ال 90 نیز گران شد. به طوری که هم اکنون و در هفته اول اسفند ماه قیمت برخی مدل‌های این خودرو حتی نسبت به اواخر بهمن ماه افزایش حدودا 30 تا 40 میلیونی داشته‌اند.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو ال 90 اتوماتیک و دنده‌ای در بازار را معرفی می‌‎کند.

قیمت ال 90 E2 دنده‌ای مدل ۱۳۹۴

قیمت یک ال 90 E2 بنزینی مدل ۱۳۹۴ با گیربکس دنده‌ای و موتور سالم 520 میلیون تومان است. کارکرد این خودرو 122 هزار کیلومتر ذکر شده و شاسی‌های آن نیز سالم و پلمپ هستند. بدنه این خودرو سفید رنگ خط و خش جزئی دارد.

قیمت رنو تندر 90 E2 دنده‌ای مدل ۱۳۹۶

یک رنو تندر 90 E2 مدل ۱۳۹۶ بنزینی با گیربکس دنده‌ای و کاکرد 196 هزار کیلومتر 550 میلیون قیمت‌گذاری شده است. این خودرو سفید رنگ بوده و به صورت جزئی خط و خش و رنگ شدگی دارد. موتور این خودرو سالم و شاسی‌های آن نیز سالم و پلمپ هستند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت رنو تندر 90 اتوماتیک مدل ۱۳۹۵

یک رنو تندر 90 اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ در حالی که 180 هزار کیلومتر کارکرد دارد و بنزینی است با قیمت 645 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بدونه این خودرو سفید رنگ بوده و خط و خش جزئی دارد، اما شاسی‌ها و موتور خودرو سالم هستند.

قیمت ال 90 پلاس اتوماتیک

ال 90 پلاس اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با 46 هزار کیلومتر کارکرد 915 میلیون تومان قیمت دارد. بدنه سفید رنگ این خودرو بدون رنگ و بدون خط و خش است. موتور و شاسی‌های خودرو نیز سالم بوده و نوع سوخت آن بنزینی اعلام شده است.

قیمت یک ال 90 اتوماتیک مدل 1398

قیمت یک ال 90 اتوماتیک مدل 1398 با 60 هزار کیلومتر کارکرد 970 میلیون تومان است. بدنه خودرو سالم و بی خط و خش، موتور آن سالم و شاسی‌ها نیز پلمپ اعلام شده‌اند. این خودرو سفید رنگ بوده و از سوخت بنزینی استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز