ایران خودرو به جای پژو پارس چه خودرویی تحویل می دهد؟

پیشنهاد جایگزینی خودرو به مشتریان پژو پارس-کاماپرس

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو  اعلام کرد که این شرکت به متقاضیان پارس پیشنهاد داده تا خودروی انتخابی خود را با سایر محصولات دارای استانداردهای ۸۵ گانه جایگزین کنند.

به گزارش کاماپرس، کیوان پناهی در ادامه تاکید کرد: همچنین در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به الزام اجرای استانداردهای ۸۵گانه در خودروهای تولیدی و عدم توانایی پلتفرم محصول پارس در تطابق با استانداردها، به متقاضیان پیشنهاد شده تا این محصول را با خودروهای دیگری که از استاندارد 85 گانه برخوردارند، جایگزین کنند.

بیشتر بخوانید:

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو ،ادامه داد: ایران‌خودرو شرایط خرید سایر محصولات دارای استانداردهای ۸۵گانه را برای متقاضیان خودرو پژو پارس فراهم کرده است؛ پیشنهادهای ارائه شده شامل سورن و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای است که از منظر کلاس ابعادی و مطلوبیت بازار به پارس نزدیک هستند.

راز آسمان پایتخت

بر این اساس ایران‌خودرو طی اولویت‌های سامانه یکپارچه متقاضیان فراخوان می‌دهد تا هر یک از مشتریان بر اساس زمان واریز وجه در نوبت تحویل خودرو قرار بگیرند.

به گفته پناهی، در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، با وجودی‌که قیمت تمامی محصولات ایران‌خودرو تفاوت قابل توجهی با قیمت حاشیه بازار دارند، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی برای مشتریان فراهم شده است.

به نقل از ایسنا، موضوع توقف تولید پژو پارس از دی ماه امسال با طرح موضوع زیان‌دهی شرکت به دلیل قیمت‌ پایین و همچنین عدم رعایت الزامات استاندارهای ٨۵گانه در خودرو پژوپارس صورت گرفت، با این وجود رایزنی‌ها از سوی وزارت صمت با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد همچنان ادامه دارد. در نهایت باید تا اظهارنظر قطعی مسئولان منتظر ماند؛ البته که این پیشنهاد جایگزینی، احتمال اینکه خط تولید این خودرو در گروه صنعتی ایران‌خودرو آخرین ماه فعالیت خود را پیش‌رو دارد را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز