ارزان ترین نیسان آبی در دیوار و شیپور / 6 بهمن 1402

ارزان ترین نیسان آبی در دیوار و شیپور / 5 بهمن 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

وانت نیسان تولید داخل با طراحی و امکانات قابل قبول برای حمل و نقل کالا، بین رانندگان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ محبوب است. بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد که قمیت اکثر خودروهای داخلی در بازار آزاد در حال افزایش است، از این رو برخی از افرادی که به دنبال خرید وانت نیسان هستند به گزینه‌های ارزان‌تر فکر می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 6 وانت نیسان آبی با قیمت‌های مقرون به صرفه را معرفی می‌کند.

قیمت وانت نیسان با کارکرد کم

قیمت یک وانت نیسان مدل 1386 با 80 هزار کیلومتر کارکرد 350 میلیون تومان است. موتور و شاسی‌های این خودرو سالم هستند و نوع سوخت آن نیز دوگانه‌سوز دستی اعلام شده است. بدنه این وانت نیسان خط و خش جزئی دارد.

وانت نیسان دوگانه سوز

یک وانت نیسان آبی مدل 1387 با 185 هزار کیلومتر کارکرد 355 میلیون تومان قیمت دارد. بدنه این نیسان آبی دو لکه رنگ دارد. این خودرو از شاسی و موتور سالم برخوردار بوده و دوگانه سوز شرکتی است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت وانت نیسان با موتور سالم

یک وانت نیسان مدل 1387 با موتور و شاسی سالم فروخته می‌شود این نیسان آبی 360 میلیون تومان قیمت خورده است. نوع سوخت این خودرو دوگانه سوز کارخانه اعلام شده و بدنه آن چند لگه رنگ دارد.

نیسان آبی بنزینی

قیمت یک وانت نیسان مدل 1399 با کارکرد 160 هزار کیلومتر 365 میلیون تومان اعلام شده است. بدنه این خودرو خط و خش جزئی دارد اما موتور آن سالم و شاسی‌های آن نیز سالم و پلمپ هستند. این خودرو از سوخت بنزینی استفاده می‌کند.

قیمت نیسان آبی با موتور و شاسی سالم

یک وانت نیسان مدل 1386 با حدودا 348 هزار کیلومتر کارکرد و موتور سالم 370 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت شاسی‌های این خودرو سالم و پلمپ اعلام شده و بدنه آن خط و خش جزئی دارد. نوع سوخت این نیسان دوگانه‌سوز شرکتی ذکر شده است.

قیمت وانت نیسان سالم

یک نیسان آبی مدل 1389 با موتور و شاسی سالم با قیمت 380 میلیون تومان به فروش می‌رسد. وانت نیسان ذکر شده 250 هزار کیلومتر کارکرد دارد و بدنه آن نیز سالم و بی خط و خش است. از مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو 6 ماه باقی مانده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز