ارزان ترین پژو پارس در دیوار و شیپور / امروز 1 بهمن ماه

ارزانترین پژو پارس در دیوار و شیپور/ امروز 1 دی ماه-کاماپرس

پژو پارس سدانی از خانواده پژو 405 است که اواخر دهه ۷۰ شمسی توسط ایران خودرو به بازار خودرو ایران معرفی شد. این خودرو در اصل نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ است که با نیم‌نگاهی به طراحی ظاهری پژو ۴۰۶ و مخصوص بازار ایران تولید شده است. پارس در مقایسه با ۴۰۵ از ظاهر جذاب‌تر و امکانات بیشتری برخوردار بوده و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های ایران خودرو محسوب می‌شود.

با توجه به خبرهای منتشر شده از توقف تولید این خودرو در اسفند ماه سال جاری و همچنین روند صعودی قیمت خودروها در بازار آزاد، پژو پارس نیز نسبت به قبل گران شده است. از این رو افرادی به دنبال خرید این خودرو با قیمت ارزا‌ن‌تر هستند.

کاماپرس در این گزارش 6 پژو پارس ارزان قیمت را معرفی می‌کند.

پژو پارس مشکی مدل 1382

قیمت یک پژو پارس مشکی رنگ مدل 1382 با کارکرد 285 هزار کیلومتر و موتور سالم 205 میلیون تومان است. بدنه این خودرو و شاسی‌های آن نیز سالم بوده و نوع سوخت آن بنزینی است.

قیمت پژو پارس بنزینی

یک پژو پارس بنزینی مشکی رنگ که در سال 1384 تولید شده است، با قیمت 215 میلون تومان به فروش می‌رسد. کارکرد این خودر 224 هزار کیلومتر و وضعیت موتور آن سالم اعلام شده است. بدنه خودرو رنگ شدگی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین پژو پارس در دیوار و شیپور / امروز 1 بهمن ماه-کاماپرس

قیمت پژو پارس مدل 1388

یک پژو پارس مدل 1388 با کارکرد 240 هزار کیلومتر 220 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور و شاسی‌های این خودرو سالم هستند و بدنه آن رنگ شدگی دارد. رنگ این خودرو بژ و نوع سوخت آن بنزین است.

پژو پارس با موتور و شاسی سالم

قیمت یک پژو پارس سفید رنگ مدل 1389 با 115 هزار کیلومتر کارکرد و 7 ماه بیمه شخص ثالث 225 میلیون تومان است. این پژو پارس از موتور و شاسی‌های سالم برخوردار بوده و بدنه آن نیز رنگ شدگی و خط و خش ندارد.

قیمت پژو پارس دوگانه سوز

یک پژو پارس نوک مدادی مدل 1390 با 228 هزار کیلومتر کارکرد و موتور سالم 240 میلیون تومان معامله می‌شود. شاسی جلو خودرو سالم و شاسی عقب اندکی ضربه خورده است. این خودرو دوگانه سوز است.

پژو پارس نوک مدادی مدل 1389

قیمت یک پژوپارس مدل 1389 با 400 هزار کیلومتر کارکرد 245 میلیون تومان اعلام شده است. رنگ این خودرو نوک مدادی و نوع سوخت آن دوگانه سوز بوده و بدنه آن نیز چند لکه رنگ دارد. از بیمه شاخص ثالث این پژو پارس 9 ماه باقی مانده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرودیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین پژو پارس در دیوار و شیپور / امروز 1 بهمن ماه

  1. اسماعیل گفته:

    تکلیف این همه خودرو که تا ۸۵فرسوده اعلام شده چه خواهد شدکوچه وپس کوچه انبوهی از خودرو شده ارزانی خودرو درراه است بازار راکدراکد خواهد شدترفندی خودروساز هابراه انداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز