ارزان ترین ساینا اس در دیوار و شیپور

ارزان ترین ساینا اس در دیوار و شیپور
لست سکند

یکی از خودرو های تولید شده توسط شرکت سایپا، خودرو ساینا بوده که طرفداران زیادی در بین دختران و پسران جوان پیدا کرده است. این خودروی سدان که دارای فضای کابین بزرگی است، توجه بسیاری از خریداران را به همین دلیل به خود جلب کرده و توانسته سهم بزرگی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص دهد. کارکرده این خودرو با رنج قیمتی 200 تا 500 میلیون به فروش می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین ساینا اس در دیوار و شیپور را به همراه قیمت آن معرفی می‌کند.

ارزان ترین ساینا اس در دیوار

1-ساینا S دنده ای

این خودرو مدل سال ۱۴۰۱ بوده و با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر در دسترس است. علاوه بر آن بدنه سالم و بی خط‌ و خشی دارد و وضعیت شاسی‌ جلو و عقب آن سالم است. از بیمه شخص ثالث این خودرو ۸ ماه باقی مانده و گیربکس آن نیز به صورت دستی است. این خودرو را به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

2-خودرو ساینا اتوماتیک

این خودرو ساینا که مدل سال ۱۴۰۲ بوده، بدنه سالم و بی خط‌ و خشی دارد.  لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۹ ماه بوده و وضعیت شاسی‌ها در جلو و عقب به‌ صورت پلمب است. خودرو مذکور را می‌توانید با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان خریداری کنید.

راز آسمان پایتخت

2-خودرو ساینا اتوماتیک

3-ساینا S اتوماتیک

این خودرو با کارکرد صفر کیلومتر، مدل سال ۱۴۰۲ است و رنگ سفید دارد. این خودرو دارای بدنه سالم و بدون خط‌ و خش بوده و وضعیت شاسی آن سالم و پلمب است. همچنین از بیمه شخص ثالث آن ۹ ماه باقی مانده و گیربکس آن هم اتوماتیک است. این خودرو را می‌توان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان خریداری نمود.

ارزان ترین ساینا اس در شیپور

1-ساینا مدل ۹۶

این خودرو دارای کارکرد ۱۶۸ هزار کیلومتری بوده و ساخت سال ۱۳۹۶ است. از طرفی این خودرو به دلیل داشتن کارکرد بالا و همچنین وضعیت بدنه تصادفی، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازار است. این خودرو با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان در دسترس است.

2-ساینا S مدل ۱۴۰۱

این خودرو ساینا S با مدل ۱۴۰۱ و کارکرد ۲ هزار کیلومتر و رنگ سفید در دسترس است. همچنین این خودرو بدنه سالم و بی خط‌ و خشی دارد و شما می‌توانید آن را با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

3-ساینا S ۱۴۰۰

این خودرو مدل سال ۱۴۰۰ بوده که با رنگ سفید و کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر به فروش می‌رسد. نکته‌ای که در مورد این خودرو وجود دارد این است که بدنه آن به‌صورت تصادفی بوده و درب راننده آن نیز تعویض شده و شاسی جلو آن نیز ضربه خوردگی دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز