ارزان ترین ماشین رانا معمولی در دیوار و شیپور

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از خودروهای داخلی تولید شده توسط شرکت ایران‌خودرو، راناست که جزو خودروهای با بدنه باکیفیت و وضعیت فنی خوب محسوب می‌شود. این خودرو را می‌توانید در بازار دست‌دوم در رنج قیمتی متفاوت و بسیار مناسب‌تری نسبت به بازار خودرو نو و نمایشگاه‌های ماشین خریداری کنید. رانا دارای مدل‌های مختلفی است که با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک نیز ارائه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین ماشین رانا معمولی در دیوار و شیپور را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

ارزان ترین ماشین رانا معمولی در دیوار

1-رانا مدل ۹۲

این خودرو مدل سال ۱۳۹۲ با رنگ سفید در دسترس است. این خودرو با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتری، وضعیت موتوری سالم و شاسی جلو پلمب دارد. البته شاسی عقب آن ضربه خورده است. بدنه این خودرو تمام‌رنگ است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

2-رانا LX مدل ۱۳۹۲

این خودرو ساخت سال ۱۳۹۲ است که با کارکرد ۲۲۴ هزار کیلومتر به فروش می‌رسد. این خودرو با رنگ سفید و گیربکس دنده‌ای یک گزینه ایده‌آل برای خرید محسوب می‌شود. همچنین بدنه این خودرو دارای رنگ‌شدگی بوده و از مهلت بیمه شخص ثالث آن ۱۰ ماه باقی‌مانده است. این خودرو در پلتفرم دیوار ۲۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-رانا LX مدل ۹۲ کلاچ برقی

این خودرو مدل سال ۱۳۹۲ بوده و کارکرد آن ۲۶۳ هزار کیلومتر است. خودرو مذکور رنگ شدگی داشته و موتور آن نیاز به تعمیر دارد. مهلت باقی‌مانده از بیمه شخص ثالث آن نیز ۳ ماه است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان و گیربکس دستی با کلاج برقی خریداری کنید.

ارزان ترین ماشین رانا معمولی در شیپور

1-رانا مدل ۹۲

این خودرو مدل ۱۳۹۲ بوده و با کارکرد ۲۸۰ هزار کیلومتر ارائه شده است. لازم به ذکر است که این خودرو بر روی بدنه خود دارای آفتاب‌سوختگی‌هایی است. شما می‌توانید این خودرو را با رنگ نقره‌ای و گیربکس دنده‌ای، با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

2-رانا سفید مدل ۹۳

این خودرو مدل ۱۳۹۳با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. خودرو مذکور دارای گیربکس دنده‌ای است که با چند لکه رنگ گزینه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه برای خرید به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

3-رانا مدل ۹۱

این خودرو ساخت سال ۱۳۹۱ بوده و با کارکرد ۳۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو بر روی بدنه خود چند لکه رنگ داشته و درب صندوق آن نیز تعویض شده است. این خودرو دارای کف ضد آب و کفی سه‌ بعدی و روکش صندلی است. این خودرو را می‌توانید با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز