ارزان ترین سمند معمولی در دیوار و شیپور

ارزان ترین سمند معمولی در دیوار و شیپور

سمند یکی از خودرو های پرفروش ایران‌خودروست که فضای کابین نسبتا بزرگی داشته و بخاطر همین امتیاز، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. این خودرو به خصوص مورد علاقه بیشتر خانواده‌هاست، چراکه با فضای کابین و مشخصات فنی مطلوب، برای مسافرت‌های بین‌شهری نیز گزینه خوبی به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین سمند معمولی در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین سمند معمولی در دیوار

1-سمند ۸۳ اتاق تعویض

این خودرو مدل سال ۱۳۸۹با کارکرد ۳۵۰ هزار کیلومتر در دسترس است. اتاق این خودرو تعویضی بوده ولی وضعیت شاسی‌ جلو آن سالم و پلمب است. خودرو مذکور، 10 ماه بیمه شخص ثالث داشته و به قیمت ۱۰۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

2-سمند LX ساده

این سمند مدل 82 دارای بدنه دور رنگ بوده و ۱۲۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد. خودرو مذکور تودوزی کرم داشته و دارای 10 ماه بیمه شخص ثالث است. وضعیت شاسی‌ها نیز در جلو به‌صورت پلمب بوده؛ ولی شاسی‌های عقب ضربه خورده است. این خودرو را می‌توانید با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-سمند LX ساده

این خودرو با کارکرد ۵۰۰ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۳۸۳ بوده و با رنگ طوسی ارائه شده است. این خودرو رنگ‌شدگی‌هایی در تمام بدنه داشته، اما وضعیت شاسی آن سالم و پلمپ است. این خودرو 8 ماه بیمه شخص ثالث داشته و با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان خریداری می‌شود.

ارزان ترین سمند معمولی در شیپور

1-سمند مدل ۸۳

این خودرو دارای کارکرد ۲۴۰ هزار کیلومتر کارکرد بوده و مدل آن ۱۳۸۳ است. از طرفی این خودرو به دلیل داشتن کارکرد بالا و همچنین چند لکه رنگ بر روی بدنه خود، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازار است. به گونه‌ای که می‌توانید آن را با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان خریداری کنید.

2-سمند LX مدل ۱۳۸۲

این سمند LX با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر و با رنگ مشکی در دسترس است. این سمند مدل ۱۳۸۲ با رنگ مشکی دارای رنگ‌شدگی‌هایی بر روی بدنه خود است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

2-سمند LX مدل ۱۳۸۲

3-سمند معمولی مدل ۸۳

این خودرو مدل سال ۱۳۸۳ با رنگ مشکی و کارکرد ۲۸۰ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو بر روی بدنه خود دارای یک لکه رنگ بوده و درب راننده آن نیز تعویض شده است. شاسی جلو خودرو در سمت راننده ضربه خوردگی دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرودیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز