شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس ویژه نوروز 1403

در خرید اقساطی افراد امکان دسترسی به خودرو بدون نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل خرید را خواهند داشت. این تسهیلات همچنین قابلیت خرید محصولی  باکیفیت‌تر را به فرد داده و با تقسیم مبلغ خرید به بخش‌های کوچک‌تر، باعث حفظ نقدینگی می‌شود. از این رو بسیاری از طرفداران خرید سمند سورن به دنبال خرید اقساطی آن هستند.

کاماپرس در این گزارش به شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس می‌پردازد.

قیمت نقدی خودرو سمند سورن پلاس در لحظه تهیه این گزارش 695 میلیون تومان است. در حال حاضر برای خرید سمند سورن پلاس به روش اقساطی لازم است حداقل 50 درصد از کل قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز شود. در ادامه مبلغ باقی مانده به صورت اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه پرداخت می‌شود.

شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس ویژه نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی سمند سورن پلاس

سورن پلاس که با نام سمند سورن پلاس هم شناخته می‌شود، جزو زیرمجموعه‌ای از خانواده سمند است. این خودرو با موتور ef7 که 1.6 لیتر حجم دارد و دارای 16 سوپاپ است، عرضه شده است. در حال حاضر، سمند سورن فقط با موتور EF7 تنفس طبیعی در بازار موجود است. قدرت این موتور تا 115 اسب بخار و گشتاور آن تا 159 نیوتن متر می‌رسد.

این خودرو در هر 100 کیلومتر مصرف بنزینی معادل 7.4 لیتر دارد و حداکثر سرعت آن در جاده تا 190 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین، استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 4 است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

22 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی سمند سورن پلاس ویژه نوروز 1403

  1. عفت السادات غفوریان گفته:

    سلام علیکم میخواستم بدانم مبلغ پرداخت اولیه چقدر وبرای پرداخت ماهی چقدر می باشد

  2. محمود گفته:

    با این حساب واقساطی که فرمودین با اتمام اقساط اینورمعلومه یک میلیارد در میادپای مشتری.اینجوری یعنی فقط داره مشتری پول در میاره برای خرید یک خودرو.

  3. مسعود گفته:

    سلام
    تو آمریکا شورولت رو با ۸۰ ماه اقساط بدون بهره می‌فروشند نیازی هم نیست بری سامانه یکپارچه یا بری قرعه کشی کنی یا ۹۰ روزه کاری منتظر باشی فقط کافی هست بری نمایندگی همون لحظه تحویل میگیری .
    به امید روزی که ملت بیدار شن و هیچ خریدی نکنن تا خودرو سازان یا وارد کنندگان التماس مردم. را بکنن برای خرید فقط افسوس این حق این ملت نیست

  4. ایرانی گفته:

    درود :درود خدا بر شما ملت گرامی و فداکار و بخشنده ،کاش فقط ۲ ماه خرید نمی‌کردید،حتی شما دلالان که شماهم از ملت هستید ،دست به دست هم و در کنار هم کنیم ایران عزیز را آباد از بی خردی .دوستدار شما

  5. حمیدرضا گفته:

    ای کاش می‌دونستم گناه مردم ایران چیه که ماشین معمولی باتکنولوژی ۴۰سال پیش را با این قیمت‌ها ودرآمدناچیز مجبورند بخرند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز