شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 پلاس ویژه نوروز 1403

شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 پلاس ویژه نوروز 1403-کاماپرس
لست سکند

هایما S7 پلاس یک خودروی شاسی بلند (SUV) است که توسط برند هایما اتومبیل، زیر‌مجموعه گروه فاو تولید می‌شود. این خودرو از تکنولوژی پاورتک کره جنوبی و مزدا ژاپن و شرکت بوش بهره می‌برد. هایما ابتدا بر‌اساس پلتفرم مزدا CX-7 ساخته شده و سپس به پلتفرم فورد اسکیپ ارتقا یافت. شرکت ایران خودرو بعد از همکاری با شرکت هایما چین، در حال تولید خودروی جدید به‌نام هایما S7 پلاس است که در ایران با همان بدنه قدیمی هایما S7 عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 پلاس می‌پردازد.

هایما اس 7 پلاس در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است که قیمت آن‌ها تفاوت اندکی دارد. در حال حاضر قیمت نقدی هایما S7 پلاس مشکی رنگ مدل 1402 به 1 میلیارد و 678 میلیون تومان می‌رسد. قیمت نقدی هایما S7 پلاس سفید رنگ مدل 1402 نیز 1 میلیارد 688 میلیون تومان است.

شرایط فروش اقساطی هایما اس 7

برای خرید اقساطی هایما اس 7 پلاس پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت الزامی بوده و حداکثر زمان بازپرداخت اقساط خودرو 30 ماهه است. در این شرایط فروش اقساطی، هایما اس 7 پلاس با تحویل فوری به فروش می‌رسد و سند آن نیز به نام خریدار ثبت می‌شود.

بر این اساس، برای خرید خودرو هایما اس 7 پلاس مشکی رنگ به صورت اقساطی باید مبلغ 839 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفت و مبلغ باقی مانده را در 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه پرداخت کرد.

راز آسمان پایتخت

شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 پلاس ویژه نوروز 1403-کاماپرس

همچنین پیش پرداخت برای خرید اقساطی هایما اس 7 پلاس سفید رنگ، 844 میلیون تومان و تعداد اقساط مشابه با خودرو مشکی رنگ 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 پلاس ویژه نوروز 1403-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی هایما اس 7 پلاس

هایما S7 Plus نسبت به هایما S7 از نظر فنی، خودرویی بهینه‌تر از نظر مصرف سوخت است. سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸.۶ لیتر خواهد بود. نیرو لازم برای S7 Plus از یک موتور ۱.۸ لیتری توربو‌شارژ با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تأمین می‌شود، که توسط یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با توجه به مشخصات موتور S7 Plus و تجربه کاری آن روی S7 توربو، احتمالاً این خودرو برای شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۰.۵ ثانیه نیاز خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایا خودروسپند خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 پلاس ویژه نوروز 1403

  1. بهزاد گفته:

    چرا ما نقدی خریدنی هایما S7 پلاس توربوشارژ مدل ۱۴۰۲ ، مشکی و سفید.. قیمتش یکی بود ولی الان ده میلیون تومان بصورت نقدی.. و ۱۵ میلیون تومان.. بصورت اقساط ۳۰ ماهه تفاوت داره ..من بخاطر زیبا و خوش رخ بودن خودرو هایماS7 پلاس توربو شارژ ‌.. رنگ مشکی آبنوسی را انتخاب کردم که رنگ سفیدش، جذابیت لازم را نداشت نمایندگی زارعی اول خ بهبودی ، در تیر ماه ۱۴۰۲ ، اذعان داشتند قیمت رنگها یکیست و فرقی با هم نداره !

  2. کارمند بدبخت گفته:

    یعنی حضرت عباسی با چه تورمی با چه انصافی این اقساط رو گذاشتید . یه کارمندبا حقوق که میگیره اگر مستاجر نباشه چقدر باید کار کنه اینجوری قسط بده.
    حساب کردید چقدر دارید سود میگیرید از این ملت بدبخت.
    😐😐😐😐😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز