شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس IE ویژه شب عید

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس IE ویژه شب عید-کاماپرس
لست سکند

تیگو 8 پرومکس IE به عنوان یک کراس‌اوور متوسط با امکانات پیشرفته شناخته می‌شود. این خودرو چینی که در سال ۱۴۰۱ توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شد، محصول شرکت چری است که به ‌عنوان پرچمدار آن معرفی شده است.

این کراس‌اوور چینی به گیربکس Tiggo 8 Promax IE دو کلاچه 7 سرعته و سیستم چهارچرخ محرک AWD با کنترل الکترونیکی مجهز شده است. همچنین طراحی داخلی روکش‌های چرمی و صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی این خودرو را نسبت به نسخه تیگو 7 و 8 پرو متمایز می‌کند.

کاماپرس در این گزارش شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس IE را بررسی می‌کند.

قیمت فروش نقدی خودرو تیگو 8 پرومکس آی ای 1402 مشکی رنگ در لحظه تهیه این گزارش 2 میلیارد و 988 میلیون تومان است. افراد برای خرید اقساطی تیگو 8 پرومکس باید 50 درصد از قیمت آن را به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند و 50 درصد باقی مانده را نیز در اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه بپردازند.

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس ویژه شب عید-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در این شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری به فروش می‌رسد و سند به نام خریدار ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی تیگو 8 پرومکس IE

تیپ IE تیگو ۸ پرومکس از یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره می‌برد که قادر است ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیرو توسط گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. شتاب‌گیری تیپ IE تیگو ۸ پرومکس از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۷.۸ ثانیه برآورد می‌شود. همچنین مصرف سوخت آن در یک سیکل ترکیبی به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ، ۷.۲ لیتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : سپند خودروکیان خودرومدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس IE ویژه شب عید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز