ارزان ترین کوییک در دیوار و شیپور

ارزان ترین کوییک در دیوار و شیپور
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کوییک از جمله گزینه‌های اقتصادی ارائه شده توسط شرکت سایپاست که بسیاری از خریداران در بازار به آن علاقه نشان داده‌اند. این خودرو جایگزین خوبی برای پراید به شمار می‌آید و خریداران می‌توانند از این خودرو برای مسافت‌های شهری و همچنین مسافرت‌های بین‌شهری استفاده کرده و در عین حال نگران قطعات مصرفی آن نباشند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان ترین کوییک در دیوار و شیپور را به همراه قیمت آن‌ها معرفی می‌کند.

ارزان ترین کوییک در دیوار

1-کوییک دنده ای ساده مدل ۱۳۹۹

این خودرو مدل سال ۱۳۹۹ بوده و با کارکرد ۱۱۰ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو بر روی بدنه خود رنگ‌شدگی داشته و وضعیت شاسی‌ جلو این خودرو سالم و پلمب است. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱ ماه بوده و گیربکس دستی دارد. این خودرو را به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

2-کوییک مدل ۹۸

این کوییک دارای بدنه سالم و با خط‌ و خش جزئی است. این خودرو مدل سال ۱۳۹۸ بوده و دارای کارکرد ۲۰ هزار کیلومتر است. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱۰ ماه بوده و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۰

این خودرو با کارکرد ۶۸ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۴۰۰ بوده و با رنگ سفید ارائه شده است. این خودرو  چند رنگ‌شدگی در بدنه خود داشته و وضعیت شاسی آن سالم و پلمب است. مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو ۶ ماه اعلام شده و گیربکس آن هم دستی است. این خودرو را می‌توان با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان خریداری نمود.

ارزان ترین کوییک در شیپور

1-کوییک ۹۸

این خودرو دارای کارکرد ۱۲۳ هزار کیلومتر کارکرد و ساخت سال ۱۳۹۸ است. از طرفی این خودرو دارای بدنه سالم و بدون خط‌وخش است. تمام تعمیرات جلوبندی و موتوری این خودرو به‌ تازگی انجام شده و با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان در دسترس است.

2-کوییک ۴۰۱ فروش فوری

این خودرو با کارکرد ۳۶ هزار کیلومتر و با رنگ سفید در دسترس است. این خودرو مدل ۱۴۰۱ با رنگ سفید دارای وضعیت بدنه سالم با دو لکه رنگ است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

3-کوییک ۱۴۰۰

این خودرو مدل سال ۱۴۰۰ بوده که با رنگ سفید و کارکرد ۶۵ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو بر روی بدنه خود دارای یک لکه رنگ است. همچنین شاسی‌های این خودرو پلمب بوده، اما سینی پشت چراغ جلو دارای ضربه است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز