ارزان ترین وانت پراید در دیوار و شیپور

ارزان ترین وانت پراید در دیوار و شیپور

برای بازاریان و افرادی که کارهایی مرتبط با حمل بار دارند، وانت یکی از نیازهای اساسی کار به شمار می‌رود. در این میان، وانت پراید با سواری بهتر و همچنین موتور قدرتمندتر از وانت‌های دیگر و همچنین قطعات موجود در بازار، یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین وانت پراید در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین وانت پراید در دیوار

1-وانت پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲

این خودرو صفر بوده و مدل سال ۱۴۰۲ است. خودرو مذکور دارای بدنه بدون خط‌ و خش و همچنین وضعیت شاسی بدون صدمه است. این وانت پراید ۱۵۱ پلاس را می‌توان به‌ صورت نقد و یا اقساطی خریداری نمود. قیمت این خودرو در پلتفرم دیوار ۱۵۰ میلیون تومان است.

2-وانت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۳۹۳

همان‌طور که آگهی شده، این خودرو مدل سال ۹۳ است و با ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد در دسترس کاربران قرار گرفته است. خودرو مذکور دارای ضربه خوردگی در شاسی جلو و  وضعیت فنی و موتوری سالم است. مهلت بیمه شخص ثالث آن ۱۰ ماه باقی‌مانده داشته و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

3-وانت پراید ۱۵۱

این خودرو ساخت سال ۱۴۰۲ و وضعیت موتوری سالم است. وانت آگهی شده وضعیت شاسی‌های ایده‌آلی دارد و با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان از پلتفرم دیوار قابل خریداری است.

راز آسمان پایتخت

3-وانت پراید ۱۵۱

ارزان ترین وانت پراید در شیپور

1-فروش پراید وانت ۹۳

این خودرو ساخت سال ۱۳۹۳ و دارای کارکرد ۲۴۰ هزار کیلومتر است. این خودرو با بدنه سفیدرنگ و گیربکس دنده‌ای گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود. البته لازم به ذکر است که بدنه این خودرو دارای دو لکه رنگ بوده و به همین دلیل با ۲۱۰ میلیون تومان خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

2-وانت پراید مدل ۹۳

این خودرو ساخت سال ۱۳۹۳با رنگ سفید و کارکرد ۱۴۵ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو با گیربکس دنده‌ای و رنگ سفید و بدنه بی خط‌ و خش می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. قیمت این خودرو در پلتفرم شیپور ۲۳۰ میلیون تومان است.

3-پراید وانت ۹۵

این خودرو مدل سال ۱۳۹۵ با رنگ آبی و گیربکس دنده‌ای در دسترس است. این خودرو را می‌توانید با بدنه سالم و بی خط‌ و خش و همچنین ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در پلتفرم شیپور ۲۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرودیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز