اجاره های نجومی در تهران/ ۳ میلیارد رهن، ۵۰ میلیون اجاره

اجاره خانه در تهران با پیشنهادهای نجومی مالکان حالا ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه فصل پاییز و زمستان به دلیل تقاضای کمتر، قیمت اجاره خانه ها هم کمتر از دو فصل دیگر است، اما امسال همه چیز فرق می کند. گزارشهای میدانی نشان می دهد اجاره بها نه تنها کمتر نشده است ، حتی در بعضی از مناطق تهران با شگفتی های جدیدی همراه است و مستاجرانی که این روز‌ها به دنبال خانه هستند از پیشنهاد‌های عجیب قیمتی مالکان می‌گویند که با اجاره بهای واقعی منطقه فاصله زیادی دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

در منطقه یک خانه‌های با متراژ بالای ۲۰۰ متر، رهن‌هایی بالای دو میلیارد دارند و اگر مالکی رهن را در حدود یک میلیارد تعیین کرده باشد، اجاره بها بالای ۴۰ میلیون تومان است. برخی مالکان برای اطمینان از پرداخت اجاره شرط پرداخت ۳ ماه اجاره را به طور یک جا در اول قرار داد مطرح می‌کنند. یکی از فایل‌های اجاره در الهیه با متراژ ۳۹۵ متر ۳ میلیارد تومان رهن و ۵۰ میلیون اجاره ماهیانه پیشنهاد شده است.

بررسی فایل‌های اجاره در سایر مناطق تهران هم نشان می‌دهد مالکان در آذر ماه هم بر قیمت‌های خود افزوده اند و برخی مالکان که به دلیل سرمایه گذاری در بازار‌های سرمایه علاقمند به رهن بودند حالا به دریافت اجاره‌های بالای ۵ میلیون علاقمند شده اند.

راز آسمان پایتخت

نرخ پیشنهادی اجاره بها در تهران

مثلا نرخ پیشنهادی برای یک واحد ۲۵۰ متری نوساز در زعفرانیه حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان رهن کامل است. برای اجاره یک واحد ۳۵۰ متری در زعفرانیه، حدود یک میلیارد تومان رهن و ۹۰ میلیون تومان اجاره بها باید بپردازید.

به گزارش اقتصاد نیوز، نرخ پیشنهادی برای اجاره یک واحد ۲۱۰ متری در نیاوران، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۵۰ میلیون تومان اجاره است. اجاره یک واحد ۱۵۵ متری در تهران پارس هم حدود یک میلیارد تومان رهن کامل است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

اجاره یک واحد ۱۱۰ متری در بنی هاشم هم حدود ۲۵۰ میلیون تومان رهن و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز