دلار به بازار اجاره خانه نفوذ کرد

با اینکه قیمت مسکن در تهران با کاهش روبروست، اما اجاره خانه هنوز هیچ واکنشی به این کاهش قیمت نشان نداده و حتی بعضی از مالکان اجاره خانه را به صورت دلاری از مستاجر دریافت می کنند.

به گزارش کاماپرس، فعلا کاهش قیمت مسکن هیچ سودی برای مستاجران نداشته است. با اینکه قیمت مسکن در بعضی از مناطق تهران تا ۲۰ درصد هم کاهش داشته است، اما رصد بازار نشان می دهد، رشد نرخ اجاره بها نسبت به مهر ماه با شتاب بیشتری افزایش داشته است و مبالغ پیشنهادی اجاره خانه از طرف مالکان هیچ تکانی نخورده است.

حتی بعضی از مستاجران از پیشنهادهای جدید مالکان خبر می دهند . این که اجاره ماهیانه به دلار پرداخت شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اجاره خانه در آبان ماه چقدر افزایش یافت؟

راز آسمان پایتخت

آمارهای اعلام شده از سوی بانک مرکزی در بازار اجاره در آبان سال ۹۹ نسبت به مهرماه، ۲۸.۷ درصد افزایش نرخ را نشان می دهد که نسبت به ماه مشابه سال قبل این رشد ۳۱.۹ درصد بوده است. بررسی نرخ های پیشنهادی اجاره نشان می دهد که بیشتر مالکان بر اساس نرخ های معمول منطقه تعیین نرخ کرده اند اما در میان پیشنهادهای داده شده فایل های متفاوتی هم دیده می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

اجاره خانه در شمال تهران دلاری است

به گزارش دنیای اقتصاد آپارتمان قدیمی 250 متری بدون هیچ امکانات ویژه ای در خیابان بزرگمهر به مبلغ اجاره ماهیانه 2 هزار دلار پیشنهاد شده است.
یا در موردی دیگر، آپارتمانی 400 متری و نوساز در محله فرشته که دارای سالن سینما، روف گاردن، 2 پارکینگ و… اجاره ماهیانه 150 میلیون دارد و اجاره بهای این ملک یک ماه باید جلوتر پرداخت شود .
یا اجاره یک آپارتمان ۳۰ ساله در جردن ، ۲۰۰ میلیون رهن کامل و ماهی ۱۷ میلیون تومان کرایه است.
همچنین مالک یک آپارتمان در اقدسیه برای اجاره آپارتمان نوساز ۱۶۸ متری، ۳۰۰ میلیون رهن و ماهی ۲۸ میلیون تومان کرایه پیشنهاد داده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز