آنچه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گذشت

آهن ملل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ 26 تا 29 مهر ماه 1401 در اصفهان برگزار گردید. در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برپا شد، تعداد زیادی از شرکت ها و برندهای تجاری فعال در این حوزه شرکت داشتند و به معرفی محصولات خود پرداختند.

به گزارش کاماپرس به نقل از آهن ملل، در این نمایشگاه 130 شرکت و برند تجاری مشارکت داشتند و می توان گفت نمایشگاه به نسبت سال گذشته با رشد 25 درصدی شرکت کنندگان مواجه بود. اما باید بررسی کرد دستاوردهای این نمایشگاه در روندی که در سال 1401 داشت چه بود!

صنایع فعال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

این نمایشگاه به دلیل اهمیت بالایی که از جنبه اقتصادی، صنعتی و رونق کسب و کارها در سطح ملی و بین المللی داشت، توانسته جایگاه ویژه برای صنایع فعال در این حوزه داشته باشد. در این نمایشگاه بسیاری از صنایع مربوط به ساختمان سازی نظیر تامین مواد اولیه مورد نیاز برای ساختمان سازی، شیرآلات، درب و پنجره، سرویس های بهداشتی، پوشش های کف و سقف ساختمان، سقف کاذب، هوشمند سازی ساختمان، تولید آجر، یتن، ساخت آسانسور  و همچنین معماری و فضاسازی های داخلی حضوری گسترده ای داشتند.

در بین شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور داشتند، شرکت های دانش بنیان و نوآور توانستند با حضور چشمگیر خود، رنگی دیگر به نمایشگاه صنعت ساختمان بزنند به گونه ای که این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته، رشد چشمگیر تکنولوژی در تجهیزات ساختمان سازی را نشان می دهد.

راز آسمان پایتخت

دستاورد نمایشگاه؛ هم افزایی بالا همراه با معرفی دستاوردهای پررنگ شرکت ها

خبرها حاکی از آن است برگزاری چنین نمایشگاه هایی در سطح ملی و بین المللی می تواند بر رشد هم افزایی و پتانسیل های عملی و عملی موجود در شرکت ها تاثیر بسزایی داشته باشد و باعث رشد ایده ها و توان تولید این شرکت ها در آینده نه چندان دور خواهد شد.

البته دیده ها در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حاکی از آن است که دستاورد نمایشگاه های قبلی برپا شده در سال های گذشته توانسته اثر گذاری زیادی بر محصولات تولید شرکت ها داشته باشد و امروز با محصولاتی کاملا استاندارد و باکیفیت جهانی رو به رو بودیم.

از سویی دیگر مواد اولیه مورد نیاز برای ساختمان سازی از جمله مهمترین و اساسی ترین نیاز ابتدایی برای شروع پروژه های عمرانی می باشد که این نمایشگاه تلاش داشت ضمن تاکید بر کیفیت و اصول استاندارد سازی آن در سطح ملی و بین المللی، شرکت های برترین این حوزه را معرفی و دستاوردهای آن ها را نیز پر رنگ تر سازد.

معرفی شرکت ها همراه با عقد قراردادهای تجاری در نمایشگاه

این نمایشگاه به دلیل اهمیت بالایی که در صنعت ساخت و ساز دارد، باعث شده است شرکت های بزرگی در آن شرکت داشته باشند و تلاش کنند با فراهم سازی زمینه مذاکرات اولیه و ارائه تخفیفات ویژه، با خریداران به تفاهم رسیده و سرانجام این حضور به عقد قراردادهای تجاری کوچک و بزرگ منتهی گردد. از این رو می توان گفت این نمایشگاه نه تنها باعث رونق کیفیت محصولات و معرفی تکنولوژی های برتر شده است، بلکه توانسته است باعث رونق کسب و کارها شود و بسیاری از قراردادهای ملی و بین المللی در این نمایشگاه رخ دهد.

البته لازم به ذکر است هدف بسیاری از کسب و کار های برای شرکت در این نمایشگاه علاوه بر رونق و توسعه صنعت خود، این است که می خواهند دایره مشتریان خود را گسترده تر کنند و با ایجاد محصولات با کیفیت منجر به حفظ مشتریان وفادار خود شوند. این کار می تواند با شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امکان پذیر باشد تا علاوه بر معرفی خود و برند تجاریشان، بر توانایی ها و کیفیت تولیدات خود تاکید داشته باشند و از رقبای فعال خود در این زمینه عقب نمانند و از سویی دیگر بتوانند با حضور در نمایشگاه زمینه ساز گسترش همکاری های تجاری ملی و بین المللی با دیگر شرکت ها باشند.

آهن ملل-کاماپرس

صنعت ساخت و ساز و مصالح مصرفی، با اهمیت و اثر گذار

از جمله مواردی که در صنعت ساختمان سازی به وفور استفاده می گردد مقاطع فولادی است که وجود کیفیت بالا در تولید آن ها می تواند بر استحکام سازی سازه تاثیر ویژه ای داشته باشد. میلگرد، تیرآهن، ورق، نبشی و ناودانی و محصولات مفتولی از جمله محصولاتی هستند که با وجود استفاده از استاندارد ملی و جهانی، می توانند در عرصه ملی و بین المللی پاسخگوی نیاز خریداران و پروژه های عمرانی باشند. در این بین بودند شرکت ها و فروشگاه های محصولات فولادی که با ارائه محصولات خود سعی بر این داشته علاوه بر معرفی دسته محصولات خود، بر نحوه خرید و فروش مقاطع فولادی از طریق روش های نوین تاکید کنند.. این شرکت ها تلاش داشتند تا با گردآوری تمامی محصولات آهنی مورد مورد نیاز برای ساختمان سازی از تمامی کارخانه های برتر تولید کننده داخلی، دست خریدار را در انتخاب محصول مورد نظر باز کنند. از سویی دیگر با تاکید بر روش های دسترسی به قیمت روز آهن آلات، خریدار بتواند به صورت اینترنتی و یا تلفنی خرید خود را انجام دهند.

تمامی خدمات ارائه شده از سمت این شرکت ها همگی به سمت آسان سازی روش های خرید آهن آلات بوده است که می توان آن را یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه بین المللی دانست.

آهن ملل-کاماپرس

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از جمله نمایشگاه های بزرگ در سطح ملی و جهانی است که توانسته با فعالیت چند ساله خود، از شهرت زیادی در بین شرکت های این حوزه برخوردار باشد. در طی سال های برپایی این نمایشگاه، بودند شرکت هایی که با حضور در این نمایشگاه شروع رونق خود را رقم زده اند و در حال حاضر جز برترین های این صنعت باشند. چرا که این نمایشگاه با تاکید بر کیفیت مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی، بر تجهیزات و خدمات و هوشمند سازی آن نیز تاکید بسیاری دارد. از این رو تمامی شرکت ها با ارائه آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه، ضمن بهره مندی از این فضا برای معرفی برند خود، توانسته اند صنعت ساختمان را با جدیدترین دستاوردهای روز دنیا آشنا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز