آشنایی با دو مدل پرطرفدار خودروهای مکث موتور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو چینی به دلیل قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب مورد توجه ایرانیان زیادی قرار دارد. تعداد زیادی از این خودروها در ایران مونتاژ شده یا توسط شرکت‌های واسط با گارانتی مناسب به بازار داخلی عرضه می‌شوند. با توجه به مناسب بودن قیمت خودرو های مذکور، خرید این مدل اتومبیل‌ها رونق زیادی پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، تعداد زیادی خودرو چینی وجود دارد که مدل‌های پرطرفدار توسط مکث موتور به بازار عرضه می‌شود. مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه ماموت خودرو با هدف توسعه نوآورانه سبد محصولات در حوزه‌های پرطرفدار بازار، سال 1399 آغاز به کار کرد. رویکرد این مجموعه نو بوده و به خط مشی و اصول بنیادین پایبندی دارد و به همین دلیل توانسته به تقاضای گسترده مشتریان پاسخ بدهد. قیمت خودرو عرضه شده توسط مکث موتور مناسب بوده و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است. این مجموعه ماموریت دارد که خودروهای باکیفیت در کلاس‌های سواری، تجاری سبک و الکتریکی را عرضه و تولید کند و همراه خدمات گسترده و بهره گیری از رهیافت‌های خلاقانه به بازار ارائه بدهد. در ادامه دو مدل از خودروهای پرفروش این برند به تفصیل معرفی خواهند شد؛

*مکث تیارا

خودرو تیارا یک اتومبیل کراس اوور هفت نفره خانوادگی است که به شکل یک شاسی بلند طراحی شده است. در بخش جلویی خودرو کاسه چراغ‌ها با چهار عدسی ال ای دی جلوه خوبی به آن داده است. همچنین خطوط عمودی جلو پنجره هم تا حد زیادی با خطوط روی کاپوت هماهنگی دارد. در نمای جلویی خطوط نیز طراحی ملایم و خوبی دیده می‌شود و ابعاد شیشه‌های جانبی به گونه‌ای است که دارای نسبت هماهنگی خوبی با اجزای فلزی بدنه است. شیشه روی گلگیر عقب بزرگ طراحی شده که تا اندازه‌ای دید مناسبی برای سرنشینان پشتی ایجاد می‌کند. رینگ 18 اینچی تیارا دارای طراحی مناسبی بوده و با خطوط بدنه هماهنگی لازم را دارد. سبک طراحی گلگیر عقب و شیشه روی آن در نمای جانبی خودرو مذکور به رنو کولئوس نسل دوم شبیه است. از منظر نمای عقبی، این خودرو طراحی قابل قبول و معمولی دارد. چراغ‌های ال ای دی کار شده در این قسمت مناسب بوده و دیفیوزر سپر هم به رسم خودروهای چینی بیشتر به منظور ارتقا طراحی بخش عقب روی سپر است.

این خودرو مانند دیگر کراس اوورهای چینی دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز بوده و به اندازه 155 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو دارای جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک ای تی است که توان پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی مانند رادار نقطه کور، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، حالت رانندگی اسپرت، سقف پانورامای برقی، دوربین ثبت وقایع، تهویه الکتریکی دستی، فناوری ای ال دی چراغ‌ها و … مورد توجه قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

*کلوت

کلوت دیگر خودرو مجموعه مکث موتور است که در نمای جلو، چراغ‌های مستطیلی به خوبی در جلو پنجره بزرگ این خودرو محو شده‌اند و سپر جلویی این خودرو نیز دارای ارتفاع زیادی از سطح زمین است. این خودرو از لحاظ نمای بیرونی کاملا ساده بوده و دارای خطوط هندسی تیزی نیست. در پایین درهای این خودرو زه‌های پلاستیکی مشکی رنگی نصب شده و یک پارکابی فلزی برای سهولت در سوار و پیاده شدن دارد. این خودرو یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ دارد که دارای قدرتی معادل 215 اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن به 320 نیوتن متر می‌رسد. انتقال نیرو در این خودرو به وسیله یک گیربکس شش سرعته دستی اتفاق می‌افتاد. خودرو کلوت به دلیل داشتن امکاناتی مانند سیستم ترمز ضدقفل، ضدسرقت، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور باران و نور، نمایشگر لمسی 9 اینچی اندروید، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده و … مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

بهترین درگاه برای خرید خودروهای مکث موتور

افرادی که مایل به خرید خودرو های مذکور هستند، باید به درگاه همراه مکانیک مراجعه کنند. همراه مکانیک یکی از درگاه‌های معتبر خودرویی است که علاوه بر فراهم کردن بستر خرید و فروش انواع خودرو، خدمات مربوط به کارشناسی را ارائه می‌دهد. گذشته از کارشناسی خودرو، این بستر زمینه برای خرید خودرو اقساطی را فراهم کرده است. افراد به منظور بهره گیری از خدمت خرید خودرو اقساطی باید به آدرس سایت این مجموعه به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز