قیمت و زمان واگذاری لیفان X70 مدل 1401 مشخص شد

شرکت خودروسازان بم توانسته با تحویل تمام تعهدات قبلی خود، زمان و شرایط فروش مدل 1401 خودرو لیفان ایکس 70 را اعلام کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام خودروسازان بم، لیفان ایکس 70 با نرخ مصوب 689 میلیون تومان به مشتریان واگذار خواهد ‌شد. البته پیش پرداخت آن 344 میلیون و 500 هزار تومان بوده و زمان تحویل هم اسفندماه 1400 اعلام شده است.

خودروسازان این مدل چینی همواره سعی دارند با اضافه کردن امکانات رفاهی مختلف، رضایت خریداران را به خود جلب کنند. لیفان از جمله مدل‌های چینی است که طی سال‌های تحریم مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفته و در همین مدت بازار نسبتا خوبی را در کشور به دست آورده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

امکانات لیفان ایکس 70

این خودرو از جمله بزرگ‌ترین شاسی بلند گروه لیفان محسوب می‌شود. ایکس 70 ابتدا قرار بود توسط کرمان موتور به بازار بیاید اما گروه خودروسازان بم عرضه آن را برعهده گرفت.

لیفان ایکس ۷۰ به لحاظ شکلی بسیار شبیه بیسو تی 5 است و می‌تواند با خودروهایی مثل جک اس 5، چری تیگو 5، هاوال اچ 2 و هایما اس 7 هم رقابت کند. لیفان ایکس 70 به یک موتور دو لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر 140 اسب بخار را در 6 هزار دور تولید می‎‌کند.

سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر 9 اینچی، گرم کن صندلی‌های جلو، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تریم چرمی کابین و همچنین سانروف برقی از جمله امکانات رفاهی این خودروی چینی محسوب می‌شود.

آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرم کن، رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی و دی لایت هم از دیگر امکانات خودرو لیفان ایکس 70 است. ضمنا این خودرو بنزین سوز بوده و 4 سلیندر دارد.

مرتبط با : خودروسازان بم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت و زمان واگذاری لیفان X70 مدل 1401 مشخص شد

  1. رامین گفته:

    عزیزان دقت داشته باشن مهمترین آیتم در خرید خودروهای چینی فارق از تمامه مقایسه با بقیه خودروها مسئله خدمات پس از فروش اونها هست که در حال حاضر شرکت مدیران خودرو واقعا در این موضوع پیشتاز هست. پس این نکته مهم را حتما در خرید لحاظ کنید. درود

  2. رضائی گفته:

    سلام به تمامی هموطنان اولا چرا ننوشته اید این خودرو دنده ای است یا اتوماتیک دوم خودروهای چینی از گیربکس خیلی خیلی ضعیف هستند و قیمت تعمیرات گیربکس خودروهای چینی از بنز و تویوتا هم خیلی بیشتر هست چون بیشتر خودروهای چینی گیربکس cut هستند و حتی یک تعویض روغن گیربکس برایتان دو میلیون آب میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز