نگاهی به برترین ها در نمایشگاه خودرو پکن 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نمایشگاه خودرو پکن 2024 در حال برگزاری است و همان‌طور که انتظار می‌رفت برندهای مختلف با دست پر به این نمایشگاه آمده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در نمایشگاه خودرو پکن 2024 از خودروهای جدید زیادی رونمایی شده است، از مرسدس بنز تمام برقی کلاس G گرفته تا فولکس واگن ID.CODE که در ادامه با خودروهای برتر و مهم این نمایشگاه آشنا خواهید شد.

کمپانی بی ام و بر روی بی ام و سری 4 تغییراتی داده و آن را با دو رنگ و یک تیپ جدید به نمایشگاه آورده است. خودرو برقی بی ام و i4 که محبوب‌ترین خودرو برقی آلمانی به شمار می‌آید نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

راز آسمان پایتخت

کمپانی لامبورگینی شاسی‌بلند اوروس SE را روی استیج قرار داده که به یک موتور هشت سیلندر بنزینی و یک موتور برقی مجهز شده است. این پیشرانه در مجموع 789 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و شتاب صفر تاصدی برابر با 3.4 ثانیه دارد.

مرسدس بنز خودروهای جدید زیادی به نمایشگاه آورده است ولی مهم‌ترین آن‌ها مرسدس بنز کلاس G برقی است. از کانسپت این خودرو چند سال پیش رونمایی شده بود ولی سرانجام نسخه نهایی و تولید شده آن به معرض نمایش گذاشته شده است. این خودرو به چهار موتور برقی مجهز شده است و 579 اسب بخار قدرت دارد.

کمپانی فولکس واگن خودرو جدیدی برای مشتریان چینی تولید کرده که زبان طراحی جدید آن به طور خاص مشتریان چینی را مد نظر قرار داده است. خودرو جدید فولکس واگن ID.CODE از جدیدترین فناوری‌ها بهره می‌برد و می‌تواند از سیستم خودران سطح 4 پشتیبانی کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز