برند کدام خودروساز در سال ۲۰۲۱ بیشتر جستجو شد؟

لست سکند

تویوتا در سال 2021 پرجستجوترین برند خودرو در گوکل شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ جهان خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوگل به عنوان موتور جستجوگر یکی از اولین‌هاست و بسیاری برای سرچ برندهای خودرو به آن مراجعه می‌کنند.

بنابر گزارشی در سال 2021 تویوتا به عنوان پرجستجوترین برند خودرو در گوگل شناخته شده و بر سایر برندها برتری داشته است. این برند در 47 کشور از 154 کشور نمونه معادل 31 درصد تعداد بوده و پس از آن بی‌ام‌و پرجستجوترین شرکت خودرویی در 29 کشور در رتبه دوم قرار گرفته و در رتبه سوم مرسدس بنز با پر جستجوترین در 23 کشور قرار می‌گیرد.

رقابت میان این سه خودروساز برای کسب رتبه اول بوده که در سال 2019 شرکت بی‌ام‌و رتبه اول بیشترین جستسجو در 118 کشور را به خود اختصاص داد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

تسلا نیز برای اولین بار در سال 2021 توانست برترین برند خودرو در هنگ‌کنک، ماکائو، سنگاپور و چین شود. البته گفتنی است که این برند توانست در اتریش، باهاما،بوتسوانا، کنگو، کرواسی، فنلاند، گینه، ایسلند، کویت، ماداگاسکار، مالت، نروژ، فلسطین، آفریقای جنوبی، رواندا، کره جنوبی، سوریه، ایالات متحده و یمن رتبه دوم یا سوم را کسب کند.

برندهای دیگری نیز برای مخاطبان جذاب بوده و این جذابیت نوسان داشته است مثلا آئودی، هیوندای و سوزوکی در سال 2021 بیشتر از 2020 در گوگل جستجو شدند.

رولزرویس و مزدا نیز پرجستجوترین خودروسازسال در حداقل یک کشور از 2018 تا کنون بوده‌اند. برندهایی همچون فولکس واگن، میتسوبیشی، آلفارومئو و ئوو در هیچ یک از 154 کشور نمونه نتوانستند رتبه پرجستجوترین را کسب کنند.

مرتبط با : بی ام وتسلاتویوتاگوگلمرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز