آگهی های صوری خودرو ساماندهی می‌شوند

به گفته رئیس مرکز توسعه تجارت‌الکترونیک وزارت صمت، آگهی‌های الکترونیکی خودرو ساماندهی می‌شود تا ثبت آگهی‌های صوری کاهش پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، از سال 98 درج قیمت برای خودروها در برنامه‌های مختلف اینترنتی ممنوع اعلام شد. آبان ماه امسال طی نامه‌ای از سمت قائم‌مقاوم وزیر صمت در امور بازرگانی، ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این دستورالعمل پلتفرم‌های اینترنتی موظف شدند قابلیت‌هایی همچون احراز هویت آگهی‌دهندگان، احراز صلاحیت کسب‌وکاری آگهی‌دهندگان، احراز وجود خودروی آگهی‌شده، اطلاع‌رسانی به کاربران و سایر شرایط را ایجاد کنند.

آریاک سفر

علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت‌الکترونیک گفت: پیش از این هر نفر می‌توانست بدون احراز هویت خودرو را با قیمت بالا آگهی کند و همین امر سبب افزایش قیمت خودرو طی مدت زمان کوتاهی می‌شد؛ در صورتی که برخی اوقات یک نفر تعداد زیادی آگهی برای خودرویی انتشار می‌داده که در واقعیت اصلا وجود نداشته است!

رهبری ادامه داد: البته ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو سبب کاهش آگهی‌های صوری می‌شود. این آگهی‌ها به صفر نخواهند رسید ولی پس از این با با بررسی و پیگری بیشتری منتشر می‌شوند. تدابیری اندیشیده شده تا قیمت‌ها نظارت شده و از درج قیمت‌های غیرواقعی جلوگیری شود.

این مقام مسئول در آخر گفت: امکان استعلام خسارت وارد شده به خودروها و سابقه پرداخت بیمه نیز نشان داده می‌شود.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز