لاستیک بارز یا کویر ؛ کدامیک بهتر است؟

امروزه، به دلیل افزایش قیمت لاستیک‌های خارجی و وجود تحریم‌ها بسیاری از افراد به خرید تایرهای ایرانی روی آورده‌اند. لاستیک‌های بارز و کویر جزء بهترین و پرطرفدارترین لاستیک‌های ایرانی هستند و رانندگان تمامی خودروها می‌توانند با پرداخت یک هزینه معقول، لاستیکی با کیفیت مناسب خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لاستیک بارز یا کویر می‌تواند به لحاظ کیفیت از لاستیک‌های چینی و هندی پیشی بگیرند؛ اما در مقایسه با لاستیک‌های اروپایی و کره‌ای سطح کیفی پایین‌تری دارند. با این حال، بسیاری از رانندگان در هنگام خرید لاستیک ایرانی دچار سردرگمی شده و نمی‌توانند بین تایر بارز و کویر یکی را انتخاب کنند. در ادامه، به مقایسه این دو برند مطرح پرداخته می‌شود.

مشخصات لاستیک کویر

کویر تایر در سال 1366 در استان خراسان جنوبی تاسیس شد و در اواسط سال 1377 به بهره‌برداری رسید. این شرکت، اولین شرکت لاستیک‌سازی ایران است که توانست تکنولوژی طراحی و تولید تایرهای رادیال بلت سیمی و بدون تیوب سواری را خریداری کرده و کیفیت محصولات خود را ارتقا ببخشد.

تجهیزات و ماشین‌آلات نصب شده در خط تولید شرکت کویر تایر از برندهای مشهور اروپا و ژاپن خریداری شده است. محصولات تولیدی این شرکت به لحاظ نرمی زبانزد بوده و عملکرد و قیمت مناسبی دارند. مقاومت خوب، رعایت استاندارهای تولید و استفاده از مواد اولیه مرغوب از دیگر ویژگی‌های این تایرها است. هم‌اکنون، حدود 30 درصد از لاستیک‌های مصرفی در داخل کشور از تولیدات کویر تایر محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

مشخصات لاستیک بارز

گروه صنعتی بارز فعالیت خود را از سال 1363 آغاز کرده است. محصولات بارز زمانی به شهرت و ترقی رسیدند که این گروه صنعتی، تکنولوژی کنتیننتال آلمان را خریداری کرده و اقدام به تولید چند برابری انواع تایرها کرد. به همین دلیل، هم‌اکنون تمامی تایرهای بارز با تکنولوژی کنتیننتال آلمان طراحی و تولید می‌شوند.

شرکت بارز، تنها تولیدکننده برتر تایرهای رادیال سیمی سنگین و مناسب برای کامیون و اتوبوس است. لاستیک‌های بارز توسط خودروسازان بزرگ ایرانی مانند سایپا و ایران خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و این مسئله، نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات بارز است.

لاستیک بارز یا کویر ؟

هر دو لاستیک از استانداردهای تولید پیروی می‌کنند و اعتبار بالایی در بازارهای داخلی دارند؛ با این حال، محصولات بارز با تکنولوژی به روزتر و دانش فنی بالاتری تولید می‌شود. به همین دلیل، قیمت لاستیک‌های بارز کمی بالاتر از محصولات کویر است. برخی مصرف‌کنندگان معتقدند که تایرهای کویر نرم‌تر از محصولات بارز هستند. در مقابل، دوام و خدمات پس از فروش بارز بهتر از لاستیک‌های کویر است.

به علاوه، گروه صنعتی بارز تنوع زیادی در محصولات خود دارد و از این لحاظ توانسته رتبه بهتری را به خود اختصاص بدهد. همچنین، لاستیک‌ بارز توانسته رتبه نخست بین انواع نمونه‌های ایرانی را از لحاظ کیفیت و امتیاز تست جهانی کسب کند.

محصولات بارز دارای آج‌های نامتقارن بوده و از چسبندگی بسیار خوبی برخوردار هستند. در بازار هم تقاضا برای تایرهای بارز بیشتر از محصولات کویر است.

قیمت لاستیک بارز

مجموعه لاستیک فروش، معتبرترین فروشگاه اینترنتی در سراسر کشور است که تمامی محصولات بارز را با قیمت مصوب به مشتریان ارائه می‌کند. لاستیک فروش بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت لاستیک و رینگ را در بازار ایران دارد. به علاوه، کارشناسان خبره این مجموعه، اطلاعات و مشاوره‌های خود را به صورت کاملاً رایگان به مشتریان ارائه می‌دهند.

در جدول زیر، قیمت انواع تایرهای بارز از فروشگاه لاستیک فروش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز