نحوه شکل‌گیری مدیریت توزیع در کانون زبان

کتاب زبان

انگلیسی زبان مشترک بین‌المللی است و در سراسر جهان، از هر پنج نفر، یک نفر به انگلیسی صحبت می‌کند و یا حداقل این زبان را می‌فهمد. انگلیسی زبان علم، صنعت هوانوردی، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است.  زبان انگلیسی شانس شما برای گرفتن یک شغل خوب در یک شرکت چندملیتی در کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور را افزایش می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، تقریباً اکثر مقالات علمی به این زبان نوشته می‌شوند تا جایی که در کشور هلند، نسبت مقالات علمی به زبان انگلیسی و مقالات به زبان بومی 40 به 1 است.اگر زبان‌آموز کانون زبان ایران و یا علاقه‌مند به محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی در حوزه زبان‌های خارجی باشید، حتما نام فروشگاه مرکزی کانون زبان در خیابان فجر به گوش‌تان خورده و یا گذرتان به این مکان فرهنگی افتاده است.

از خیابان مطهری که وارد فجر می‌شوید در تقاطع غفاری فروشگاه مرکزی کانون زبان که از زمان مدیریت جدید رنگ و رویی تازه به خود گرفته است، خودنمایی می‌کند. در این جا همۀ محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی مرتبط با کانون و انتشارات این مجموعه و همچنین سایر ناشران فعال در این حوزه در دسترس‌ شما قرار دارد. نوید صالحی درخصوص شکل‌گیری مدیریت توزیع در کانون زبان گفت: در گذشته مدیریت توزیع در کانون زبان وجود نداشت، توزیع کتب و ارسال آن‌ها به مراکز استان‌ها توسط بخش بازرگانی کانون پرورش فکری انجام می‌شد سال گذشته اما به‌واسطه مشکلاتی که در توزیع ایجاد شد و همچنین به‌خاطر تسهیل توزیع محصولات و ایجاد شرایط آسان برای زبان‌آموزان، مجموعه‌ای با عنوان مدیریت توزیع در کانون زبان ایران شکل گرفت.

در گزارشی که امروز در ایسنا آمده است، صالحی با بیان این‌که «مدیریت توزیع با ساختار ۲۰ نفر پرسنل، ۴ انبار و حدودا ۴۰۰ محصول شروع به فعالیت کرد»، ادامه داد: درحال حاضر ما ۵۵ هزار جلد کتاب در مدیریت توزیع داریم، ۳۸ هزار انگلیسی و ۱۷ هزار غیرانگلیسی است. فرآیند کار به این صورت است که یک ماه قبل از شروع هر ترم مراکز براساس پیش‌بینی‌هایی که انجام می‌دهند و با توجه به فصلی که به آن نزدیک می‌شوند اعلام نیاز می‌کنند بر اساس این نیازها محصولات بسته‌بندی و آماده ارسال به مراکز استان و بعد توزیع در استان می شود. مسوول توزیع محصولات آموزشی کانون زبان ایران ادامه داد: بخشی از همکاران نسبت به این سامانه جدید توجیه نبودند، جابجایی این سامانه فرایندی 6 ماهه بود که به خاطر بحران شیوع کرونا برای اینکه مراکز منفعل نباشند، خیلی سریع‌تر انجام و باعث شد برخی مشکلات به وجود آید؛ اما فعالیت همکاران باعث شد مشکلات شناخته شده و از بین برود. صالحی ادامه می‌دهد: خدا را شکر طبق آماری که روز گذشته از مجموعۀ توزیع دریافت کردم نه در بخش توزیع و نه در موجودی کتاب مشکلی نداشتیم، مراکز آنلاین راه افتاده است و موظف شده‌اند به همه زبان‌آموزان آنلاین کتاب بدهند. با توجه به تجربیاتی که در ترم‌های بهار و تابستان کسب کرده‌ا‌یم و مشکلاتی که شناسایی و برطرف کرده‌ایم قطعا برای ترم پاییز این اتفاقات تکرار نخواهد شد. صالحی تصریح کرد: فروشگاه کانون زبان این مجموعه سرویس ارسال کتاب را نیز راه‌اندازی کرده است. به این ترتیب که تمام محصولات فروشگاه در صفحه اینستاگرام این مجموعه به آدرس ilicentralstore معرفی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری نسبت به سفارش آن محصول اقدام نمایند، البته هزینه ارسال به عهدۀ خریدار است وی افزود: همچنین در نظر داریم فضایی را در سایت کانون زبان در اختیار بگیریم تا بتوانیم محصولات را از طریق سایت معرفی و ارائه نماییم.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کانون زبان ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز