۲۰ مهارت که در مدرسه به بچه‌ها یاد نمی‌دهند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حال حاضر هزینه تحصیلات فرزندان برای علم آموزی بسیار بالا رفته و عملا آموزش مجانی وجود ندارد. با این حال شیوه آموزش به نحوی نیست که منجر به ایجاد «تفکر علمی» شود و صرفا تعدادی راه میانبر برای حل تست‌ها هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زمانی که آموزش کاربردی نباشد و باعث پرورش استعداد و خلاقیت دانش آموزان نشود باعث شکل گیری جمعیتی خواهد شد که در زندگی و کار عملی مهارت‌های پایه را ندارند یا به راحتی فریب شبه علم را می‌خورند. این افراد بر این باورند که سطح دانش و علم ایشان بسیار بالا است، اما در حقیقت چنین نیست. در واقع معلومات آن‌ها گذرا و تنها منحصر به مدرکشان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بنا بر گزارش وبلاگ یک پزشک، حقیقت این است مهارت‌هایی که برای یک زندگی شکوفا از نظر اقتصادی، تعامل بین فردی یا حیات آگاهانه لازم است با آموزش کلاسیک یا آموخته‌های جسته و گریخته والدین تفاوت زیادی دارد. 20 مهارت مهم وجود دارد که تمامی افراد باید آن را کسب کند. اگر فردی این مهارت‌ها را از ابتدا کسب کند و به صورت شانسی و آزمون و خطا آن را به دست نیاورده باشد، زندگی وی متحول خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

فروختن کالا و خدمات، ارزش گذاری اقتصادی آن‌ها و مذاکره با خریدار، توانایی انتقال افکار، اندیشه و احساسات، مهارت تقسیم یک کار و پروژه بزرگ به مراحل کوچک و قابل انجام و مهارت خاموش شدن و سکوت اختیار کردن، گوش کردن و آموختن از دیگران چهار مهارت اول مهمی هستند که افراد باید بیاموزد.

توانایی انطباق با شرایط سخت، چاره اندیشی بداهه در برابر موانع پیش بینی نشده و غلبه بر آن‌ها و جا نزدن، توانایی خواندن، درک مطلب و تکنیک‌های به خاطرسپاری، مهارت استفاده بهینه از وقت و توانایی مثبت اندیشی و خوش بینی، دیگر موارد مورد توجه هستند که بهتر است آموزش داده شوند.

افراد بهتر است توانایی نگارشی برای بیان نیازها و تحت تاثیر قرار دادن دیگران، توانایی‌های صحبت در جمع‌های بزرگ، ادامه دادن بعد از شکست، سرمایه گذاری شخصی، انجام کارها بدون توجه به شرایط دشوار پیرامون، تحلیل شخصی خود و مهارت‌های آموختن را یاد بگیرند.

کسب توانایی درک احساسات دیگران، استوار و پابرجا ماندن در مسیر، تنظیم افکار و مرتب کردن آن‌ها، مهارت تصمیم گیری براساس واقعیت‌ها و کمک گرفتن از دیگران نیز ضروری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۲۰ مهارت که در مدرسه به بچه‌ها یاد نمی‌دهند

  1. ناصر گفته:

    باعرض احترام و ادب خدمت نویسنده محترم،
    بهتر است در این خصوص دقیقتر مطالعه و ابراز نظر بفرمائید.
    گرچه، کتب درسی ،در مورد این مهارت ها و دیگر مهارت های کاربردی در زندگی اجتماعی ، کم لطفی می کنند ، ولی معلمان در کلاس درس، به این مهم ، توجه دارند و دانش آموزان را در این خصوص آگاهی و آموزش می دهند.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز