شلوار جاگر را با چه کفشی ست کنیم؟

شلوار جاگر را با چه کفشی ست کنیم؟ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شلوار جاگر نوع خاصی از شلوار است که تقریبا می‌توان حدس زد که از ترکیب مدل‌های بگی و اسکینی شکل گرفته است. این شلوارها که در قسمت بالایی گشادتر از بخش پایینی هستند، بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی کاربرد دارند؛ البته این کاربردی بودن فقط به خاطر ظاهر و نام آن‌ها نیست؛ بلکه راحتی و خوش‌استایل بودن این شلوارها با سایر آیتم‌های ورزشی این صفت را به آن‌ها چسبانده است.

با این‌حال در چندسال اخیر شلوارهای جاگر برای استفاده در موقعیت‌های دیگر از جمله فعالیت‌های روزمره و حتی مهمانی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش، 5 کفش مناسب برای ست کردن با شلوار جاگر را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک معرفی می‌کند.

شلوار جاگر با اسنیکرز پلتفرم

از آن‌جایی که ذات شلوارهای جاگر تا حد زیادی اسپورت و نزدیک به شلوارهای ورزشی است، بنابراین کتانی و اسنیکرزها بهترین گزینه برای ست شدن با آن‌ها هستند. به خصوص برای استایل‌های باشگاه که می‌خواهید ظاهری شیک اما متناسب با تم ورزش و راحت داشته باشید، می‌توانید روی هماهنگی جاگر با اسنیکرزها حساب کنید.

اما اگر به دنبال پوشیدن این ترکیب در مکان‌های غیررسمی و روزمره هستید، شاید بهتر باشد انواع پلتفرم اسنیکرزها را امتحان کنید. این مدل کتانی‌های با پاشنه پلتفرمی و سبکی خاص و متفاوت، درکنار دور کردن استایل از تم کاملا اسپورت، ظاهری ترند و ویژه هم به آن اضافه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

شلوار جاگر با اسنیکرز پلتفرم

بیشتر بخوانید:

شلوار جاگر با مری جین

ماه‌های اخیر، روزهای خوب و پرسروصدایی برای کفش‌های مری جین بود. بنابراین به راحتی می‌توانید تصور کنید چقدر با ست کردن مری جین با یک شلوار جاگر، استایلی بحث‌برانگیز را برای خودتان رقم زده‌اید. از آن‌جایی که این مدل از کفش‌ها معمولا به خودی خود توجه‌ها را جلب می‌کنند، برای اینکه کمی ساده‌تر باشید باید در بقیه آیتم‌های استایل از رنگ‌های خنثی یا بدون طرح استفاده کنید. اما اگر عادت دارید همیشه خلاف قائده عمل کنید، انواع رنگارنگ مری جین با آیتم‌هایی در همان طیف رنگی راضی‌کننده است.

شلوار جاگر با مری جین

شلوار جاگر با صندل بنددار

قرار نیست با آمدن بهار و تابستان شلوارهای جاگر کمد لباس ما را ترک کنند؛ اما شاید به اندازه فصل‌های دیگر نتوانیم آن‌ها را با کتانی‌ها ست کنیم. یک جایگزین خوب و راحت برای اسنیکرزها در فصل تابستان، صندل‌های بنددار هستند که ترکیبی دیدنی و جالب با جاگر شکل می‌دهند.

این مدل از صندل‌ها نه تنها ظاهر استایل با شلوار جاگر را از حالت خیابانی خود خارج نمی‌کنند بلکه تم خنکی که به آن اضافه می‌کنند باعث می‌شود بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند.

شلوار جاگر با لوفر

بیسیک‌ترین و درعین حال دم دست‌ترین آیتمی که می‌توانید آن را با جاگرها ست کنید، کفش‌های لوفر هستند که در انواع مختلف در بازار وجود دارند. مدل پاشنه‌دار لوفرها معمولا برای محیط‌های رسمی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بنا به سلیقه و البته در هماهنگی با سایر اجزای استایل در محیط‌های دیگر هم کاربردی هستند.

شلوار جاگر با لوفر

شلوار جاگر با پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه بلند با جاگر یک تناقض جذاب در استایل با این شلوارها ایجاد می‌کنند که در نوع خود دوست‌داشتنی و محبوب هستند. چون معمولا عادت داریم پاشنه بلندها را با لباس‌های رسمی و سبک‌های کلاسیک ببینیم، پوشیدن آن‌ها با جاگر یک جسارت خاصی را به استایل اضافه می‌کند که نشان می‌‌دهد می‌توانیم خارج از چهارچوب هم فکر کنیم.

شلوار جاگر با پاشنه بلند

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز