آشنایی با ۱۰ مدل کت شلوار مجلسی مردانه و پیراهن مردانه

کت شلوار مردانه

کت و شلوار از لباس‌های ضروری کمد آقایان بوده که باتوجه به جنس پارچه، مدل دکمه، فصل‌ و نوع طراحی و دوخت به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. پارچه‌های کشمیر، لنین و نخی بهترین گزینه برای کت و شلوار مجلسی مردانه تابستانه است. همچنین برای فصل زمستان انتخاب جنس‌های پشمی و فلانل گزینه مناسبی است. علاوه بر آن انتخاب پیراهن مردانه مناسب تکمیل‌کننده استایل آن‌ها است. باتوجه به موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرید باید مدل پیراهن خود را انتخاب کنید. به عنوان نمونه برای موقعیت‌های رسمی مانند محل کار یا مجالس و مهمانی‌ها باید از پیراهن آستین بلند رسمی استفاده کنید اما در فصل تابستان بهترین گزینه پیراهن آستین کوتاه خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۱۰ مدل کت شلوار مجلسی مردانه و پیراهن مردانه می‌پردازد.

آشنایی با انواع کت شلوار مجلسی مردانه

کت شلوار رسمی زغالی: کت و شلوار مجلسی مردانه به رنگ زغالی برای آقایان میانسال مناسب‌تر است چراکه ظاهری آراسته برای آن‌ها به وجود می‌آورد. این مدل برش کت و شلوار، فرد را کمی باریک‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

کت و شلوار یقه انگلیسی: کت شلوار مجلسی مردانه با یقه انگلیسی بسیار پرطرفدار است. رنگ طوسی به این مدل کت شلوار جلوه خاصی می‌بخشد و برای مجالس رسمی انتخاب مناسبی خواهد بود. کت شلوار یقه انگلیسی به علت  پهن بودن برگردان یقه و میزان باز بودن آن، بالاتنه را درشت و پهن‌تر نشان می‌دهند. در مقابل هر چه یقه باریک‌تر و بلندتر باشد، اندام، گردن و صورت لاغرتر و کشیده‌تر به نظر می‌رسند.

کت و شلوار مجلسی مردانه با جلیقه: جلیقه لباسی شیک برای دورهمی‌ها، مهمانی‌ها، جلسات کاری مهم و … است.‌ جلیقه با شلوار بدون کت هم برای مراسم‌های با درجه اهمیت‌ کم‌تر مناسب است.

راز آسمان پایتخت

کت شلوار با یقه انگلیسی بلند: یقه این کت شلوار مجلسی مردانه کمی باریک‌تر و بلندتر است؛ به همین خاطر اندام، گردن و صورت را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. کت و شلوار کرم با یقه‌های بلند انگلیسی با هر پیراهن مردانه‌‌ای برای مراسم رسمی قابل استفاده است.

کت و شلوار با ژیله: این مدل کت شلوار مجلسی مردانه به علت ضخیم بودن ژیله برای پاییز یا زمستان مناسب‌تر است. با انتخاب یک کت و شلوار مجلسی مردانه به رنگ خنثی می‌توان ژیله‌هایی با رنگ مخالف را ست کرد.‌ انتخاب کراوات یا پاپیونی به رنگ ژیله نیز به زیبایی این استایل اضافه می‌کند.

کت شلوار مردانه

آشنایی با انواع پیراهن مردانه

مدل آکسفورد یقه دکمه دار: این پیراهن کلاسیک به عنوان پایه پیراهن‌ها، بیش از 120 سال است که طرفدار دارد. پارچه ضخیم در مقایسه با دیگر پیراهن‌ها، یقه‌ای با لبه‌های کوتاه و دکمه‌های روی یقه و یک حلقه برای آویزان کردن پیراهن در پشت آن ، اشتراک تمام پیراهن‌های آکسفورد است. این پیراهن مردانه را بیشتر با یک شلوار جین یا کتان ست می‌کنند.

مدل آستین کوتاه یقه کوبایی: این نوع پیراهن ابتدا در کوبا و سپس در مکزیک محبوب شد. بیشتر پیراهن‌های یقه کوبایی دارای شکلی گشاد با یقه باز و دکمه‌دار هستند. این نوع پیراهن برای آقایان با گردن کلفت زیاد مناسب نیست.

مدل چمبری: این نوع پیراهن آستین بلند مردانه از پارچه‌ای با بافت ساده و با تراکم کم بوده و با هر لباس و استایلی ست می‌شود این مدل پیراهن مردانه را می‌توانید با شلوار کتان یا یک کت شلوار مجلسی مردانه سبک ست کنید تا استایل کژوال داشته باشید.

مدل جین: پیراهن جین با کت شلوار برای مهمانی‌های نیمه رسمی مناسب است اما اگر قصد دارید آن را با شلوار جین ست کنید رنگ‌های مخالف را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای پیراهن جین آبی آسمانی انتخاب شلوار جین سرمه‌ای تیره، گزینه مناسبی است.

مدل کتان: این پیراهن از جنس کتان همچنین نازک و بسیار سبک است. به همین علت برای روزهای گرم تابستان مناسب است. پیراهن کتان در رنگ‌های روشن و پاستیلی طرفداران بسیاری دارد و با شلوار جین یا کتان بسیار شیک می‌شود. البته از معایب این پیراهن مردانه می‌توان به چروک شدن آن اشاره کرد.

کت شلوار مردانه

خرید  کت شلوار مجلسی مردانه و پیراهن مردانه از “تگموند”

تگموند به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی مد وپوشاک ایران، از سال ۱۳۹۵ ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، آن‌ها را با قیمتی مناسب و از برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تگموند پاسخگوی نیاز تمامی افراد با سلایق مختلف و در هر سن و با هر موقعیتی خواهد بود. برای خرید از این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://tagmond.com  مراجعه کرده یا برای ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره تلفن  02191005909 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز