۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس جولان محتکران و دلالان مسکن!

لست سکند

ورود دلالان به بازار مسکن مهر پردیس باعث ایجاد مشکلات زیادی برای متقاضیان و کلاهبرداری عمده در پردیس شده است.

به گزارش کاماپرس؛ چندی پیش بود که مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به افزایش قیمت 20 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس گفته بود که این تصمیم در راستای  جلوگیری از نقل و انتقال کاذب و خرید و فروش وکالتی دلالان و محتکران مسکن گرفته شده است. حالا خبر میرسد که از مجموع ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس، ۱۵ هزار  واحد آن خالی از سکنه است و اغلب آن در تملک محتکران مسکن، دلالان و سرمایه‌گذاران است.

سوادگران خانه‌های خالی

بر اساس مستندات موجود و بررسی‌های میدانی انجام شده ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس با امکانات کامل افتتاح شده و ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد آن ساکن شده‌اند.

به نقل از  ایسنا، ۱۵ هزار  واحد مسکن مهر که خالی از سکنه است که اغلب آن در تملک محتکران و دلالان مسکن است . بر اساس همین گزارش، ٨٠٠٠ مالک برای تحویل واحد خود مراجعه نمی کنند و ٧٠٠٠ مالک دیگر که واحد خود را تحویل گرفته‌اند، هنوز ساکن نشد‌ه‌اند. همچنین بیش از ٣٠٠٠ واحد مسکونی تحویل شده، عمر بیش از  ۳ سال دارند که همچنان خالی از سکنه است.

راز آسمان پایتخت

دلالان یک واحد را به ده‌ها نفر می‌فروشند

در همین رابطه چندی پیش بود که سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس  با اشاره به دلایل افزایش قیمت 20 میلیونی واحدهای مسکن مهر در پردیس به تسنیم گفته بود: برج‌های چند واحدی و مسکن مهر‌هایی هستند که ده‌ها بار نقل و انتقال شده‌اند اما هنوز خالی از سکنه است و به دست خریدار واقعی نرسیده است.

به گفته او، دلالان با وکالت یک واحد مسکن مهر را به ده‌ها نفر می‌فروشند و در آخر فردی که وکالتی اقدام به خرید واحدها می‌کند واحدی به نامش نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین به اخذ تصمیم های پیشگیرانه و بازدارنده برای خریداران مسکن مهر اشاره کرده و گفته بود: جهت جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو و محتکران مسکن مهر، خریداران باید تمام نقل و انتقالات را در کارگزاری مسکن مهر انجام دهند تا سند 5 برگی در همان کارگزاری به نام خریدار منتقل شود.

انتهای پیام

مرتبط با : عمران شهر جدید پردیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز