۱۲ نکته جالب درباره ایران رادیاتور

تصویر یک خرس عروسکی که با صدایی بم مدام تکرار می‌کند «پشتم گرمه!» تقریبا همه ایرانی‌ها را به یاد «ایران رادیاتور» می‌اندازد. گروه صنعتی ایران رادیاتور، تولیدکننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژهای دیواری و انواع مشعل «خانگی و صنعتی» است. این مجموعه بیش از هزار و 500 نفر کارمند، متخصص، کارگر و توزیع‌کننده دارد.

در ادامه کاماپرس به 8 نکته خواندنی درباره ایران رادیاتور می‌پردازد که خواندن آن برای فعالان حوزه تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی ضروری است؛

۱. ایران رادیاتور در سال 1358، تاسیس شد. در ابتدا در صنعت ریخته‌گری داخلی و تولید رادیاتورهای آلومینیومی تخصص نداشت. به همین دلیل اقدام به وارد کردن آن از اروپا با یک ماشین و تعدادی کارگر ساختمانی کرد. این گروه صنعتی کار خود را در مساحتی حدود هزار و 500 متر مربع، در تهران آغاز کرد.

۲. سال 1359، ایران رادیاتور، اولین محصول رادیاتور آلومینیومی داخلی را وارد بازار کرد. ۷ سال بعد، به علت سرعت پیشرفت شرکت و کمبود فضا، کارخانه به شهر صنعتی رشت نقل مکان کرد.

۳. به علت کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی و به کمک کمپین تبلیغاتی «عمو یادگار»، در سال 1369 ایران رادیاتور تبدیل به بزرگترین تولیدکننده صنایع گرمایشی شد. اواخر همان سال صادرات ایران رادیاتور به 30 کشور جهان آغاز شد.

راز آسمان پایتخت

۴. ایران رادیاتور از سال 79 تا 84 از طرف وزارت بازرگانی عنوان برترین صادرکننده سال را از آن خود کرد. این شرکت در سال 1383، تولید پکیج شوفاژ دیواری و لوله‌های چند‌لایه را شروع کرد.

۵. در سال 1387، تاسیس پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تست انواع پکیج در سطح استانداردهای ملی برای همسطح‌سازی محصولات با استانداردهای اروپایی را رقم زد. ۶ سال بعد هم تولید رادیاتورهای پنلی فولادی را آغاز کرد.

۶. مدیرعامل شرکت ایران رادیاتور نادر شکیب است و شرکت‌های مشعل‌کار، گیلان شکیبا زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ایران رادیاتور هستند.

۷. محصولات گروه صنعتی ایران رادیاتور عبارتند از رادیاتور، پکیج، مشعل، حوله‌خشک‌کن و لوله‌های تلفیقی.

۸. از جدیدترین محصولاتی که ایران رادیاتور به سبد تولیدی خود اضافه کرده است، می‌توان به کولرگازی ایران رادیاتور اشاره کرد.

۹. این گروه صنعتی اکنون بزرگترین تولید‌کننده رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج دیواری و مشعل در خاورمیانه، یکی از سه شرکت برتر تولیدکننده رادیاتورهای آلومینیومی در سطح جهان، یکی از سه شرکت برتر تولیدکننده مشعل‌های صنعتی در جهان و یکی از ده شرکت برتر تولیدکننده پکیج شوفاژهای دیواری در جهان است.

۱۰. این شرکت دارای استانداردهای خدمات پس از فروش، استاندارد ایران، استاندارد مدیریت ایمنی، استاندارد مدیریت زیست‌محیطی و استاندارد مدیریت کیفیت است. همچنین گواهینامه‌های شرکت ایران رادیاتور شامل گواهینامه سنجش رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت است.

۱۱. مجموعه صنعتی ایران رادیاتور پس از طی مراحل اخذ استانداردهای اروپایی برای پکیج شوفاژ این شرکت، و پس از تست این محصول در روسیه، اولین محموله صادراتی خود را در خرداد ماه سال 95، به روسیه صادر کرد. این در حالی است که اخذ تاییدیه‌های استاندارد اروپایی برای محصولات گرمایشی مشکل است و اخذ تاییدیه انطباق با این استانداردها، گواه کیفیت ممتاز و جهانی محصولات گرمایشی محسوب می‌شود.

۱۲. ایران رادیاتور در نمایشگاه‌هایی از جمله نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان سال 94، 95 ، 96 و نمایشگاه بین‌المللی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی سال 99 شرکت داشته است.

مرتبط با : ایران رادیاتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز