گران ترین ماسک های صورت مخصوص آقایان

لست سکند

بسیاری از آقایان از محصولات بهداشتی و مراقبتی برای پوست خود استفاده نمی‌کنند. در حالی که پوست به طور کلی نیاز به مراقبت دارد و هیچ ارتباطی با جنسیت ندارد. ماسک‌های صورت یکی از راحت‌ترین و پراستفاده‌ترین محصولات مراقبتی پوست هستند که در کوتاه مدت تاثیر خود را نشان می‌دهند. بسیاری از آقایان ممکن است با محصولات مراقبتی پوست آشنا نباشند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی انواع ماسک‌های صورت و ویژگی‌های هر محصول به آقایان در انتخاب کمک می‌کنند.

کاماپرس با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی در ادامه به معرفی پنج مدل از گران‌ترین ماسک‌های صورت مناسب استفاده آقایان می‌پردازد:

اسکراب صورت ایدون

این اسکراب صورت صاف‌کننده خاصیت لایه‌برداری عمیق دارد و در طی زمان می‌تواند به جوانسازی پوست کمک کند. این محصول برای استفاده پوست‌های حساس و ضخیم آقایان مناسب است و به خوبی پوست‌های مرده از بین می‌برد. این اسکراب دارای ساینده گرانول‌های سیلیس طبیعی است و اسید مالیک باعث لایه‌برداری ملایم پوست می‌شود. همچنین این اسکراب در فرمولاسیون خود دارای گلیسیرین و مواد معدنی است و باعث می‌شود پوست به خوبی هیدراته شود و در عین حال پوست خسته را فعال نگه می‎دارد. این محصول به قیمت 780 هزار تومات قابل تهیه است.

ماسک صورت خاک رسی پرتقال حاوی کپسول‌های ویتامین C وارمی

ماسک صورت خاک رسی وارمی حاوی کپسول‌های ویتامین سی است و بافت جذاب و منحصر به فردی دارد. در طی استفاده از این ماسک پوست صاف و یکدست می‌شود و همه آلودگی‌ها، چربی‌های اضافی و سلول‌های مرده از بین می‌روند. این محصول قادر است به طور عمیق منافذ پوست را پاکسازی کند و به مرور زمان باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود. اثرگذاری تخصصی این ماسک در درمان جوش و آکنه است و سنتز کلاژن پوست را افزایش می‌دهد. این محصول به قیمت 186 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک گلی روغن آرگان مناسب انواع پوست سون هیون

این ماسک حاوی روغن آرگان، توت سیاه و گل رز است و به خوبی پوست را تمیز می‌کند. این ماسک دارای خاصیت طراوت‌بخشی است و خستگی پوست را از بین می‌برد. این محصول حاوی آنتی اکسیدان است و ازپوست در برابر رادیکال‌های آزاد حفاظت می‎کند. این ماسک از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند و برای درمان اگزما مناسب است. این محصول به قیمت 44 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ماسک صورت ورقه ای آلوئه ورا ویکتوریا رز

ماسک وقه‌ای ویکتوریا دارای عصاره‌ آلوئه‌ورا و گیلیسیرین است و باعث ایجاد قرمزی و راش طبیعی در پوست می‌شود. این محصول در کلاژن‌سازی و تحریک سلولار لایه اپیدرم باعث سفت‌شدگی پوست می‌شود. این ماسک نیازی به آبکشی ندارد و خاصیت رطوبت‌رسانی، التیام‌بخشی و ترمیم‌کنندگی دارد. این ماسک از نوع ورقه‌ای است و به صورت تک ورقه‌ای در بسته‌های وکیومی پلاستیکی عرضه می‎شود. این ماسک برای درمان خشکی پوست استفاده می‌شود و به علت قدرت جذب بالا، برای استفاده پوست‌های چرب قابل استفاده است. این محصول به قیمت 32 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک صورت ورقه ای کیوی ویکتوریا رز

این ماسک حاوی ویتامین‌های آ، سی و ای است که به سفت‌شدگی، جوانسازی و رطوبت‌رسانی قوی پوست کمک می‌کند. کیوی به کار رفته در این ماسک دارای خاصیت ضدپیری است و نقش مهمی در بازسازی سلول‌های از دست رفته پوست دارد. همچنین این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی است و در درمان آکنه موثر است و باعث از بین رفتن تیرگی دور چشم می‌شود. این محصول به قیمت 32 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز