پرفروش‌ ترین لپ تاپ گیمینگ ایسر در بازار + قیمت روز

تور لحظه آخری-کاماپرس

خریداران لپ تاپ، بخصوص لپ تاپ‌های گیمینگ، برند ایسر(Acer) را به ارائه قیمت‌های معقول در کنار عملکرد نسبتا خوب می‌شناسند. همچنین این برند، به تنوع محصول مشهور است و انواع مختلفی از لپ تاپ را متناسب با توان اقتصادی هر دسته از مشتریان به بازار عرضه می‌کند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت سبیت پرفروش‌‌ترین لپ تاپ گیمینگ ایسر را معرفی و بررسی می‌کند.

لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر در دو دسته پریدیتور و نیترو جای می‌گیرند. دسته اول لپ تاپ بالارده این شرکت محسوب می‌شود و مناسب افرادی است که بدون محدودیت در بودجه به دنبال لپ تاپی پرچم‌دار و قوی هستند.

اما این شرکت در لپ تاپ نیترو که میان‌رده محسوب می‌شود، توان اقتصادی مشتریان را مد نظر داشته‌است. ممکن است لپ تاپ‌های نیترو به کیفیت سری پریدیتور نباشند اما سخت‌افزاری قوی و عملکردی قابل قبول دارند.

در میان لپ تاپ‌های نیترو می‌توان بهترین عملکرد متناسب با قیمت را مربوط به Acer Nitro 5 دانست.

راز آسمان پایتخت

 چگونه از اعداد و ارقام مربوط به یک لپ تاپ سر در بیاوریم

در صفحه فروش محصولات الکترونیکی با اعدادی متناظر با هر قطعه مواجهیم که بدون آشنایی خریدار با عملکرد آن قطعه تاثیری در راهنمایی او ندارند.

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید باید مطمئن شوید که حافظه رم دستگاه بین 8 تا 16 گیگابایت باشد. درصورت پایین بودن حافظه رم وجود اسلات برای قرار دادن کارت حافظه می‌تواند آن را جبران کند. حافظه SSD ایده‌آل برای یک لپ تاپ گیمینگ از 1 ترابایت به بالا است. حد کفایت حافظه‌ پردازش‌گر گرافیک دستگاه (GPU) متناسب با کیفیت بازی و رزولوشن صفحه نمایش تغییر می‌کند. حافظه مناسب برای بازی‌های  p1080pحداقل 2 گیگابایت است که این عدد با بالا رفتن کیفیت بازی و جزییات آن افزایش می‌یابد. اندازه مانیتور نیز با توجه به اهمیت نمایش جزییات در هنگام بازی باید بیش از 15 اینچ باشد.

پرفروش‌ترین لپ تاپ گیمینگ ایسردر بازار بر اساس آمار سایت سبیت:

1- لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسر مدل Nitro ANV15-51-59RM

لپ تاپ‌های این فهرست، در حافظه گرافیک 4 گیگابایت و نمایشگر 6/15 اینچی مشترک هستند. نوع پردازنده نیز در تمامی آنها یکسان است. تفاوت این 5 دستگاه را می‌توان در حافظه رم و حافظه SSD دانست. در میان لپ تاپ‌های معرفی شده در گزارش، این مدل کمترین حافظه رم را دارد. قیمت این دستگاه هنگام نوشتن گزارش حدودا 44 میلیون تومان است.

2- لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسر مدل Nitro ANV15-51-59RM-V

حافظه رم در این مدل نسبت به مدل پیش افزایش یافته و از 8 به 16 گیگابایت رسیده‌است. این موضوع باتوجه به نبود اسلات برای قرارگیری کارت حافظه در این لپ تاپ‌ها می‌تواند بر کیفیت تجربه بازی اثر بگذارد. طبیعتا این افزایش نسبی کارایی با تغییر مختصری نیز در قیمت همراه بوده‌است. قیمت این دستگاه حدودا 45 میلیون تومان است.

3- لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسر مدل Nitro ANV15-51-59RM-VB

در این دستگاه نه‌ تنها حافظه رم نسبت به نمونه قبلی دوبرابر شده و به 32 گیگابایت رسیده‌است، بلکه حافظه SSD نیز تا 1 ترابایت افزایش یافته‌است. البته اثر این ارتقای سخت‌افزاری را در قیمت دستگاه هم می‌توان دید. قیمت این لپ تاپ حدودا 48 میلیون تومان است.

4- لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسر مدل Nitro ANV15-51-59RM-VA

همان‌طور که گفته شد، تفاوت این پنج دستگاه در میزان حافظه رم و SSD در آن‌ها است. این لپ تاپ نیز مثل مورد قبل 1 ترابایت حافظه SSD دارد اما حافظه رم  16گیگابایتی آن نسبت به نمونه پیش کمتر است. این لپ تاپ حدودا 46 میلیون و 400هزار تومان قیمت دارد.

5- لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسر مدل Nitro ANV15-51-59RM-VC

چیزی که این لپ تاپ را نسبت به 4 نمونه دیگر شاخص می‌کند جهش در میزان حافظه SSD آن است که به 2ترابایت رسیده. حافظه رم مانند نمونه قبل بیش از 16 گیگابایت نیست. این افزیش در حافظه قیمت این لپ تاپ را تا حدود 51 میلیون تومان بالا برده‌‎است. لازم به ذکر است که همه این 5 لپ تاپ با رنگ مشکی در بازار موجود هستند.

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با «سبیت»

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز