۴ کرم مرطوب کننده موثر برای رفع خشکی و ترک پوست

۴ کرم مرطوب کننده ارزان برای جلوگیری از خشکی و ترک پوست

خشکی و پوسته و پوسته شدن پوست یک معضل جدی در حوزه سلامت و زیبایی محسوب می‌شود. این موضوع به‌خصوص در شرایط آب‌ و هوایی خشک یا به دلیل عوامل محیطی می‌تواند سلامت پوست را تهدید کند. در این میان، کرم‌های مرطوب‌کننده نقش مهمی در حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی و ترک‌خوردن آن دارند. با این‌ حال، یافتن مرطوب‌کننده‌های مقرون‌به‌صرفه و در عین‌ حال مؤثر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

کاماپرس در این گزارش، ۴ کرم مرطوب کننده ارزان برای جلوگیری از خشکی و ترک پوست را معرفی می‌کند.

1-کرم مرطوب کننده Cetaphil

کرم مرطوب‌کننده Cetaphil یک گزینه بسیار توصیه شده برای کسانی است که به دنبال یک مرطوب‌کننده مقرون‌به‌صرفه و مؤثر هستند. این کرم برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس مناسب است و رطوبت‌رسانی طولانی‌مدت برای جلوگیری از خشکی و ترک‌خوردگی ایجاد می‌کند.

فرموله شده با ترکیبی از نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌ها، از جمله گلیسیرین، به بازسازی سد رطوبتی پوست و قفل‌شدن آبرسانی پوست کمک می‌کند. فرمول بدون چربی به‌سرعت جذب پوست می‌شود و آن را نرم، صاف و لطیف می‌کند. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

1-کرم مرطوب کننده Cetaphil

راز آسمان پایتخت

2-کرم مرطوب کننده Eucerin

کرم مرطوب‌کننده Eucerin یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه بوده که به طور مؤثر از خشکی و ترک‌خوردن پوست جلوگیری می‌کند. این کرم فشرده به طور ویژه برای ایجاد تسکین فوری و آبرسانی طولانی‌مدت برای پوست‌های بسیار خشک و زبر فرموله شده است. حاوی ترکیبی منحصربه‌فرد از سرامیدها و عوامل مرطوب‌کننده طبیعی مانند اوره و اسیدلاکتیک است که به ترمیم سد رطوبتی پوست و بهبود توانایی آن در حفظ رطوبت کمک می‌کند.

فرمول جذب سریع آن غیر کومدون زا و بدون عطر بوده و برای پوست‌های حساس مناسب است. با استفاده منظم، کرم ترمیم‌کننده پیشرفته Eucerin به بازگرداندن نرمی و لطافت به پوست خشک و ترک‌خورده کمک می‌کند و آن را به‌وضوح سالم‌تر و هیدراته‌تر می‌کند. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-کرم مرطوب کننده Eucerin

3-کرم مرطوب کننده CeraVe

کرم مرطوب‌کننده CeraVe یک گزینه مقرون‌به‌صرفه است که آبرسانی تمام روز را برای جلوگیری از خشکی و ترک‌خوردن پوست فراهم می‌کند. این کرم غنی و غیرچرب با سرامیدهای ضروری و اسید هیالورونیک فرموله شده است که با هم برای بازیابی و حفظ سد محافظ طبیعی پوست کار می‌کنند.

کرم مرطوب کننده CeraVe بدون رایحه و غیر کومدون زا بوده و برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس مناسب است. به سرعت جذب پوست شده و به آن احساس نرمی، صافی و هیدراته می‌دهد. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان است.

3-کرم مرطوب کننده CeraVe

4-کرم مرطوب کننده Aveeno

کرم مرطوب‌کننده Aveeno یک گزینه عالی است که به طور مؤثر پوست را آبرسانی و تغذیه کرده تا از خشکی و ترک‌خوردگی آن جلوگیری کند. این لوسیون با جذب سریع، همچنین با بلغور جو دوسر کلوئیدی و نرم‌کننده‌های غنی فرموله شده است که به تسکین و مرطوب کردن پوست خشک و تحریک شده کمک می‌کند.

کرم مرطوب‌کننده روزانه Aveeno در اندازه‌های مختلف موجود است و بطری ۱۲۰ میلی‌لیتری آن ۸۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

4-کرم مرطوب کننده Aveeno

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپمثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز