محبوب ترین کرم روشن کننده در میان خانم ها + قیمت

محبوب ترین کرم روشن کننده در میان خانم ها + قیمت
لست سکند

تقریبا می‌توان گفت همه‌ خانم‌ها به دنبال پوست صاف، روشن و براق بوده و با استفاده از روش‌های مختلف موضعی یا زیبایی، در پی تحقق آن هستند. به طور کلی موارد مختلفی مانند نور خورشید، تغییرات هورمونی، بارداری، افزایش سن و حتی استفاده از لوازم آرایش بی‌کیفیت می­تواند در ایجاد تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی موثر باشد که گاه با روش‌های روتین خیلی ساده مانند استفاده از کرم‌های روشن‌کننده می‌توان در یک بازه زمانی مشخص، به پوستی شاد و شفاف دست یافت.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین کرم ‌های روشن کننده پوست به همراه قیمت آن‌ها پرداخته است.

کرم روشن کننده سینره

کرم روشن کننده سینره که یکی از محبوب‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی است، در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این کرم دارای ویتامین سی بوده که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و از تجزیه‌ کلاژن که عامل چین‌وچروک‌های پوست است، جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است که سبب شادابی و طراوت پوست می‌شود.

کرم روشن کننده سینره در زمستان 1402 به قیمت 138 هزار تومان عرضه می‌­شود.

1-کرم روشن کننده سینره

راز آسمان پایتخت

کرم روشن کننده سی گل مدل Herbal

کرم آرایشی Herbal که توسط برند محبوب ایرانی سی گل به بازار عرضه شده، حاوی موادی است که برای روشن کردن پوست به کار می‌رود. این کرم همچنین دارای ویتامین E و C و هیالورونات سدیم بوده که باعث شفافیت و روشن شدن پوست می‌شود. ترکیباتی که در این محصول به کار رفته، موجب کاهش تدریجی لک‌های تیره‌ پوست می­شود و به مرور پوست را روشن و شفاف می‌کند. این کرم همچنین حاوی ترکیبات جوان‌کننده و مرطوب‌کننده پوست است.

قیمت کرم روشن کننده سی گل مدل  Herbal در بازار 84 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-کرم روشن کننده سی گل مدل Herbal

کرم روشن کننده نئودرم 

کرم روشن کننده نئودرم، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین محصولات روشن‌کننده به شمار می‌رود که دارای عملکردهای روشن‌کنندگی و جوان‌سازی پوست است. این محصول حاوی روغن جوجوبا و ویتامین­های A ،E  و C بوده که هر کدام خواص درمانی خوبی به این محصول داده‌اند. روغن جوجوبا دارای ویژگی نرم‌کننده و افزایش‌دهنده کلاژن پوست است که باعث روشن‌کنندگی پوست می‌شود. ویتامین­های E و C نیز نقش آنتی‌اکسیدانی دارند و باعث به تعویق انداختن فرآیند پیری پوست شده و آن را روشن می‌کنند.

قیمت کرم روشن کننده نئودرم در بازار بین 80 هزار تا 250 هزار تومان است.

3-کرم روشن کننده نئودرم 

کرم روشن کننده هیدرودرم

کرم روشن کننده هیدرودرم حاوی مواد موثری است که هر کدام اثرات ویژه‌ای در روشن و صاف و شفاف شدن پوست دارند. وجود ترکیبات خاص در این کرم باعث از بین رفتن تیرگی‌های پوست شده و با نمایان ساختن لایه‌ جوان و تازه‌ پوست، آن را روشن می‌کند. در این کرم روشن‌کننده ایرانی از ویتامین سی برای تقویت و تولید رشته‌های کلاژن استفاده شده که باعث کاهش تیرگی‌های پوست می‌شود و سرعت روشن شدن آن را افزایش می‌دهد.

قیمت کرم روشن کننده هیدرودرم در بازار 80 هزار تومان است.

4-کرم روشن کننده هیدرودرم

کرم روشن کننده ایمیجز

کرم روشن کننده ایمجز نیز یکی از جدیدترین مدل‌ کرم‌های روشن کننده پوست موجود در بازار است که در مدت زمان کوتاهی توانسته نتایج شگفت‌انگیزی روی پوست ایجاد کند. این کرم که به عنوان یک کرم آبرسان و روشن کننده پوست نیز شناخته می‌شود، به گونه‌ای منحصر به فرد تیرگی‌های پوست را بسیار کمرنگ کرده و آن را صاف و شفاف و روشن می‌کند. این کرم همچنین علاوه بر اینکه یک روشن‌کننده قوی است، یک لایه‌برداری بسیار ملایم نیز روی پوست انجام می‌دهد و سلول‌های مرده پوست را نابود می‌کند.

قیمت کرم روشن کننده ایمجز در بازار 70 هزار تومان است.

5-کرم روشن کننده ایمجز

مقایسه بهترین کرم‌های روشن کننده پوست در “ایمالز”

ایمالز، یک جست­وجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است و به خریدار کمک می‌کند که تمامی انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند که این کار موجب خرید بهتر، ارزان‌تر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود. لازم به ذکر است که ایمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها به عنوان مرجعی برای جست­وجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می‌­کند.

علاقه‌­مندان برای دسترسی به خدمات ایمالز می‌توانند به وبسایت https://emalls.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز