۴ کرم ضدجوش و آکنه مخصوص پوست مختلط + قیمت

۴ کرم ضد جوش و آکنه مخصوص پوست مختلط

مقابله با جوش‌ و آکنه می‌تواند یک تجربه سخت و طاقت‌فرسا به‌خصوص برای کسانی باشد که پوست‌های مختلط دارند. پوست مختلط که با نواحی چرب و خشک مشخص می‌شود، نیاز به مراقبت‌های تخصصی برای رفع آکنه دارد و درعین‌حال هیدراتاسیون، تولید چربی در این نوع پوست را متعادل می‌کند. خوشبختانه، انواعی از کرم‌های ضدجوش و آکنه وجود دارد که به طور خاص برای انواع پوست‌های مختلط فرموله شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، ۴ کرم ضدجوش و آکنه مخصوص پوست مختلط را معرفی می‌کند.

1-کرم ضدجوش و آکنه بدون روغن نوتروژنا

کرم ضدجوش و آکنه بدون روغن نوتروژنا یک انتخاب محبوب برای کسانی است که پوست‌های مختلط دارند و به دنبال راه‌حلی مؤثر برای رفع آکنه هستند. اسید سالیسیلیک موجود در این کرم ضدجوش به باز کردن منافذ، کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدید کمک می‌کند. علاوه بر این، این مرطوب‌کننده فاقد چربی و غیر کومدون زاست.

محصول مذکور همچنین حاوی مواد تسکین‌دهنده‌ای مانند آلوئه‌ورا و بابونه برای آرام‌کردن تحریک و قرمزی است. مرطوب‌کننده آکنه بدون روغن نوتروژنا با قیمت مناسب در دسترس است و آن را به گزینه‌ای در دسترس برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال مبارزه با جوش و آکنه در پوست‌های مختلط هستند. قیمت این محصول ۲۴۰ هزار تومان است.

1-کرم ضد جوش و آکنه بدون روغن نوتروژنا

راز آسمان پایتخت

2-کرم ضد جوش و آکنه لاروش پوزای

کرم ضدجوش و آکنه La Roche-Posay Effaclar Duo یک درمان هدفمند نقطه‌ای است که برای رفع جوش و آکنه در انواع پوست‌های مختلط طراحی شده است. ترکیباتی که در این کرم ضد جوش وجود دارد به از بین بردن باکتری‌های مولد آکنه و جلوگیری از جوش‌های آینده کمک می‌کند، درحالی‌که LHA سلول‌های مرده پوست را لایه‌برداری می‌کند و منافذ را باز می‌کند. بافت سبک ژل به‌سرعت جذب پوست می‌شود بدون اینکه اثری از چربی باقی بگذارد و آن را برای مناطق چرب و خشک مناسب می‌کند.

اگرچه ممکن است قیمت آن در مقایسه با سایر گزینه‌ها کمی بالاتر باشد، اما اثربخشی و رویکرد هدفمند، آن را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای کسانی که با آکنه در پوست‌های مختلط دست‌وپنجه نرم می‌کنند، تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۶۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-کرم ضد جوش و آکنه لاروش پوزای

3-کرم ضدجوش و آکنه CeraVe

کرم ضدجوش و آکنه CeraVe یک پاک‌کننده ملایم و درعین‌حال مؤثر است که برای هدف قراردادن آکنه و درعین‌حال حفظ تعادل رطوبت طبیعی پوست فرموله شده است. این کرم پاک‌کننده حاوی بنزوئیل پراکسید، یک ماده قوی برای مبارزه با آکنه است که به از بین بردن باکتری‌ها و کاهش التهاب کمک می‌کند. همچنین حاوی سرامیدها و اسید هیالورونیک برای آبرسانی و تقویت پوست است.

فرمول غیر کومدون زا این محصول عاری از مواد خشن مانند عطر و پارابن بوده و آن را برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه مناسب می‌کند. کرم پاک‌کننده کف‌کننده آکنه CeraVe یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال درمان مؤثر آکنه در حین حفظ هیدراتاسیون آن هستند. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

3-کرم ضد جوش و آکنه CeraVe

4-کرم ضدجوش و آکنه دیفرین آداپالن

کرم ضدجوش و آکنه Differin Adapalene یک درمان موضعی رتینوئیدی است که به طور خاص برای هدف قراردادن آکنه و جلوگیری از جوش‌های آینده در انواع پوست‌های مختلط فرموله شده است. ماده فعال آداپالن به تنظیم گردش سلولی پوست، پاک کردن منافذ پوست و کاهش التهاب کمک و آن را به یک راه‌حل مؤثر برای پوست‌های مستعد آکنه تبدیل می‌کند.

درمان آکنه کرم دیفرین از نظر بالینی ثابت شده است. استفاده از این محصول آکنه را در عرض ۱۲ هفته پس از استفاده مداوم بهبود می‌بخشد. این محصول با قیمتی حدود ۸۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

4-کرم ضد جوش و آکنه دیفرین آداپالن

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز