۵ کرم ضدجوش ارزان در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حوزه مراقبت از پوست، مبارزه با آکنه یک نگرانی دائمی برای بسیاری از افراد بخصوص نوجوانان به شمار می‌رود. هم‌چنین جستجو برای راه‌حل‌های مؤثر و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه منجر به برجسته‌شدن انواع کرم‌های ضدجوش موجود در بازار شده است. از آنجاکه تقاضا برای گزینه‌های مراقبت از پوست مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال قابل‌اعتماد همچنان در حال افزایش است، برند‌های مختلف و صاحب‌نام نیز با تولیدات گوناگون خود به این حوزه وارد شده‌اند. هر یک از کرم‌های معرفی شده دارای فرمول مشخصی بوده که نویدبخش مبارزه با این عارضه ناخوشایند پوستی و نگرانی‌های مرتبط با آن است.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کرم ضدجوش معروف با قیمت کمتر از 200 هزار تومان را معرفی می‌کند.

1-کرم ضدجوش بدن نو آکنه

کرم ضدجوش بدن نو آکنه محلولی انقلابی به شمار می‌رود که با ترکیبات کلیدی مانند اسید گلیکولیک، اسید سالیسیلیک و نیاسینامید فرموله شده است. این ضدجوش به طور دقیق برای مبارزه با جوش‌ها و کاهش مؤثر اسکارهای آکنه از طریق لایه‌برداری ملایم طراحی شده است. این کرم با خواص لایه‌برداری خود برای از بین‌بردن سلول‌های مرده پوست به کار می‌رود و به ناپدیدشدن اسکار آکنه کمک می‌کند. علاوه بر این، گنجاندن نیاسینامید در این فرمول قوی به کاهش منافذ باز، اصلاح بافت پوست و کاهش اندازه منافذ کمک شایانی کرده است. این محصول 156 هزار تومان قیمت دارد.

کرم ضد جوش بدن نو آکنه

2-کرم ضد جوش فیس دوکس

کرم ضد جوش فیس دوکس، یک محلول مراقبت از پوست نوآورانه با خواص ضد آکنه AHA می‌باشد که به طور خاص برای مدیریت مؤثر شرایط پوست چرب ساخته شده است. این ضد جوش  منحصربه‌فرد از قدرت AHA به همراه سایر مواد ضروری برای تنظیم ترشح چربی پوست استفاده می‌کند و در نتیجه تولید چربی اضافی را که اغلب منجر به جوش و آکنه می‌شود، مهار می‌کند. قیمت این کرم 187 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کرم ضد جوش فیس دوکس

3-کرم ضدجوش رنگی SPF20 ژیناژن

کرم ضدجوش رنگی SPF20 ژیناژن یک راه‌حل جامع مراقبت از پوست است که برای مبارزه با آکنه طراحی شده و در عین‌ حال که برای محافظت در برابر آفتاب استفاده می‌شود، پوشش بی‌عیب‌ و نقصی را ارائه می‌دهد. این کرم تخصصی ضدآکنه رنگی ژیناژن به طور خاص برای جلوگیری از ایجاد جوش با مهار فعال تشکیل آنها و پاک‌سازی مؤثر منافذ پوست فرموله شده است. علاوه بر آن خواص ضدباکتریایی منحصربه‌فرد آن نقش اساسی در جلوگیری از تجمع میکروب‌ها و آلودگی‌ها بر روی پوست دارد. نکته قابل‌ توجه این است که این کرم رنگی پوششی عالی ایجاد می‌کند و باعث پنهان کردن عیوب مختلف پوست می‌شود. همچنین با SPF20  از پوست در برابر اشعه خطرناک خورشیدی نیز محافظت می‌نماید. قیمت این کرم در بازار 155 هزار تومان است.

کرم ضد جوش رنگی SPF20 ژیناژن

4-کرم ضدجوش 6 در 1 اسکین وان

کرم ضدجوش 6 در 1 Skin One’s یک راه‌حل همه کاره و جامع به شمار می‌رود که برای رفع نگرانی‌های مختلف مرتبط با آکنه برای انواع پوست طراحی شده است. این ژل کرم تخصصی از Skin One با هدف قراردادن مؤثر انواع مختلف آکنه، رویکردی جامع برای درمان آن‌ها ارائه می‌دهد. هم‌چنین با از بین‌بردن چربی اضافی سطح، علت اصلی آکنه را از بین می‌برد و به کنترل چربی و جلوگیری از جوش‌های بعدی کمک می‌کند. فرمول چندوجهی این کرم در جلوگیری از التهاب و کاهش ضخیم‌شدن لایه کراتین پوست، به‌ویژه برای مدیریت شرایط التهابی آن بسیار مفید است. علاوه بر آن، این کرم رشد سلولی را تنظیم و به طراوت و شفافیت پوست کمک می‌کند. قیمت این کرم 180 هزار تومان است.

کرم ضد جوش 6 در 1 اسکین وان

5-کرم ضدجوش سبولیفت فورت درمالیفت

کرم ضدجوش سبولیفت فورت درمالیفت، یک راه‌حل مؤثر طراحی شده برای رفع آکنه است که به طور خاص کاهش چربی پوست صورت را هدف قرار می‌دهد. این کرم تخصصی ضدجوش با فرمولاسیون منحصر‌به‌فرد خود برای مبارزه مؤثر با آکنه و درعین‌حال تمرکز بر کاهش چربی پوست صورت طراحی شده و هدف از فرمولاسیون آن حذف آکنه و کاهش قابل‌توجه تولید چربی اضافی و به طور خاص چربی طبیعی پوست معرفی شده است. این کرم در بازار 168 هزار تومان عرضه می‌شود.

کرم ضد جوش سبولیفت فورت درمالیفت

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز