بهترین سرم ضدجوش صورت + قیمت

بهترین سرم ضد جوش صورت
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عوامل مختلفی در بروز جوش و آکنه به عنوان مهمترین معضلات پوستی، نقش دارند. با این حال امروزه محصولات و راه‌کارهای متعددی برای پیشگیری از بروز و یا از بین بردن جوش و آکنه پوستی تولید و عرضه شده که از بین آن‌ها، سرم‌ ضدجوش تاثیرگذاری بیشتری دارد. سرم‌ها علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن جوش می‌شوند با ترکیبات خود، نرمی و لطافت پوست را بازگردانده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین سرم ضدجوش صورت به همراه قیمت را معرفی می‌کند.

1-سرم ضدجوش نیاسینامید ویتالایر مدل اکتی ویت

این سرم که یکی از معروف‌ترین سرم‌های ضدجوش به شمار می‌رود، دارای نیاسینامید و کنترل‌کننده ترشح چربی پوست بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن این سرم کاهش‌دهنده اندازه منافذ باز پوست بوده و به بهبود بافت آن نیز کمک می‌کند. این سرم برای افرادی که پوست‌های چرب و مختلط دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. سرم ضد جوش ویتالایر روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست نیز بوده و با دارا بودن ترکیباتی مانند سدیم هیالورونات و عصاره برگ آلوئه ورا رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین می‌کند. قیمت این سرم 398 هزار تومان است.

1-سرم نیاسینامید ویتالایر مدل اکتی ویت

2-سرم سالیسیلیک اسید درمالاین

این سرم را به جرات می‌توان به عنوان یکی از بهترین سرم‌های ضدجوش به شمار آورد که در آن از ترکیباتی مثل سالیسیلیک ۵% استفاده شده و باعث مبارزه با جوش‌ها می‌شود. علاوه بر آن این سرم به منافذ پوستی نفوذ کرده و از تراکم چربی‌ها در این منافذ جلوگیری می‌کند. همچنین، در این سرم ترکیبات ضد التهابی وجود دارد که به کاهش التهاب پوست نیز کمک می‌کند. بدون شک این سرم یک محصول تخصصی در زمینه برطرف کردن جوش و جای جوش به شمار می‌رود. قیمت این سرم 280 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-سرم سالیسیلیک اسید درمالاین

3-سرم نیاسینامید درمالاین

این سرم یکی دیگر از ضدجوش‌های قوی است که اصلی ترین ترکیب آن نیاسینامید بوده و ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. محصول مذکور همچنین از چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌نماید. علاوه بر آن این سرم خاصیت روشن‌کنندگی داشته و نقش موثری در رفع جای جوش و لک دارد. سرم درمالاین عصاره آلوئه ورا داشته که تسکین‌دهنده و التیام‌بخش پوست بوده و با تامین رطوبت، پوست صورت را از خشکی و دهیدراته شدن نجات می‌دهد. این سرم همچنین نقش موثری در کوچک شدن منافذ باز پوست دارد. قیمت این سرم در بازار 330 هزار تومان است.

3-سرم نیاسینامید درمالاین

4-سرم متعادل کننده ترشح چربی بایومارین

سرم بایومارین به عنوان یکی از ضدجوش‌های خوب موجود در بازار، حاوی ترکیبات موثری در بهبود بافت پوست و استحکام آن است. علاوه بر آن این سرم ترشح چربی پوست را کنترل کرده و از چرب شدن بیش از حد و انسداد منافذ پوست در اثر چربی پیشگیری می‌کند. این سرم همچنین حاوی ترکیبات آنتی باکتریال است و با ضد عفونی کردن پوست از رشد باکتری‌های عامل آکنه جلوگیری می‌کند. سرم بایومارین همچنین تسکین‌دهنده و التیام‌بخش پوست بوده و نقش موثری در تامین رطوبت موردنیاز آن دارد. این سرم 360 هزار تومان قیمت دارد.

4-سرم متعادل کننده ترشح چربی بایومارین

5-سرم سالیسیلیک اسید ونزن

ترکیبات اصلی این سرم منحصر به فرد بر پایه آب بوده و باعث یکدستی و صافی پوست می‌شود. سرم سالیسیلیک اسید ونزن با ترکیباتی خاص، باعث از بین رفتن جوش‌های زیر پوستی، آکنه‌های فعال، جوش‌های التهابی و برطرف کردن لک و اسکار می‌گردد. علاوه بر آن این سرم سریع جذب پوست می‌شود و بر روی پوست صورت حالت چسبناک ایجاد نمی‌کند. قیمت آن در بازار 165 هزار تومان است.

5-سرم سالیسیلیک اسید ونزن

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشاداروکدهمثبت سبز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز