پرفروش ترین کرم های آبرسان و مرطوب کننده پوست

لست سکند

کرم های مرطوب‌کننده از پرفروش‌ترین لوازم بهداشتی هستند که به پوست کمک می‌کنند رطوبت از دست رفته خود را به دست بیاورد. هر روز در طی فرآیندهای مختلف پوست مقداری از آب خود را از دست می‌دهد و خشک می‌شود. خشکی پوست باعث ایجاد چین و چروک و یا بیماری‌هایی مانند اگزما و پسوریازیس می‌شود. استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده باعث می‌شود پوست طراوت و شادابی خود را به دست آورد. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن کرم‌های مرطوب‌کننده پرفروش می‌توانند به افراد در انتخاب خود کمک کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین کرم‌های آبرسان موجود در بازار می‌پردازد:

کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک درماتیپیک

این کرم مرطوب‌کننده مغذی، آبرسان و التیام‌بخش است و از تبخیر آب پوست جلوگیری می‌کند. این گرم لایه دفاعی پوست را تقویت می‌کند و برای استفاده انواع پوست خشک و تا نرمال مناسب است. این محصول می‌تواند به صورت عمیق به پوست آبرسانی کند. در فرمولاسیون این کرم از کوانزیم Q10 استفاده شده است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی مانند اشعه یو وی و آلودگی هوا محافظت می‌کند. این آبرسان در حجم 50 میلی‌لیتر به قیمت 179 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم مرطوب کننده مغذی هیال اسکین وان

کرم آبرسان اسکین وان دارای اثر نرم‌کنندگی و التیام‌بخشی به پوست است و باعث رفع التهاب ناشی از خارش و قرمزی پوست می‌شود. این محصول برای پوست‌های نرمال تا خشک قابل استفاده است و یکی دیگر از قابلیت‌های آن پر کردن خطوط سطحی و ترمیم‌ کردن پوست است. این کرم با فرمولاسیون فرانسه در ایران تولید می‌شود و غیر کمدون‌زا است. این محصول در حجم 40 میلی‌لیتر به قیمن 158 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی Hydra Active پمپی ژوت

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان قوی ژوئیت فاقد چربی و پارابن است و افرادی که پوست‌های چرب یا حساسی دارند، به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول بافت سبکی دارد و به راحتی روی پوست جذب می‌شود. در فرمولاسیون این کرم از شی باتر، آلوئه ورا، ویتامنی ای، ویتامین ب 5 و روغن زیتون استفاده شده است. آبرسان ژوئیت خاصیت ضد التهاب و تسکین‎دهندگی دارد و در حجم 120 میلی‌لیتر به قیمت 112 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم آبرسان گل بنفشه مناسب پوست خشک او وی اس

کرم آبرسان او وی اس حاوی روغن بنفشه است که پوست‌های خشک را به طور عمیق و قوی آبرسانی می‌کند. این محصول قابلیت ترمیم‌کنندگی دارد و بعد از یک دوره استفاده باعث از بین رفتن و ترمیم لک‌های پوستی می‌شود. این کرم برای انواع پوست‌ خشک و حساس قابل استفاده است و در فرمولاسیون آن پارابن و سیلیکون استفاده نشده است. خاصیت ضد عفونی‌کننده این محصول باعث به از بین رفتن آکنه و جای جوش نیز کمک می‌کند. این کرم کاسه‌ای در حجم 270 میلی‌لیتر به قیمت 82 هزار تومان عرضه می‌شود.

کرم مرطوب کننده دست و صورت بامبو دیپ سنس

کرم مرطوب‌کننده بامبو دیپ سنس برای پوست‌های چرب و مختلط قابل استفاده است. این محصول دارای خاصیت کنترل‌کنندگی چربی است و قادر است تا حد زیادی سلامت پوست را تضمین کند. کرم دیپ سنس فاقد چربی است و بافت سبکی دارد که به سرعت جذب پوست می‌شود. در فرمولاسیون این کرم از ویتامین ای، روغن درخت چای، عصاره بامبو و عصاره آملا نیز استفاده شده است. این کرم علاوه بر آبرسانی، در طی دراز مدت باعث از بین رفتن چروک‌های پوستی می‌شود. این محصول در حجم 60 میلی‌لیتر به قیمت 49 هزار تومان به فروش می‎‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز