گران ترین کرم ضدآفتاب کنترل کننده چربی پوست + قیمت

لست سکند

پوست در روزهای آفتابی و ابری نیاز به استفاده از کرم ضدآفتاب و محافظت دارد. بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند، تمایلی به مصرف ضدآفتاب دارند و تصور می‌کنند که پوستشان بیشتر از قبل چرب می‌شود. بعضی از ضدآفتاب‌های برای پوست‌های چرب طراحی شده‌اند و علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه یو وی، به کنترل ترشح چربی نیز کمک می‌کنند. تنوع برندهای موجود در بازار ممکن است کاربران را در انتخاب محصول مورد نظر سردرگم کند. فروشگاه‌های اینترنتی با بررسی محصولات و مقایسه آن‌ها به افراد در انتخاب بهترین ضدآفتاب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی گران‌ترین ضدآفتاب‌های موجود در بازار می‌پردازد:

ضد آفتاب فتو-3 +SPF50 سین بیونی

ضد آفتاب سن بیونی با فرمولاسیون فرانسه تولید می‌شود و دارای ساختار کرمی سبک است. این محصول بدون به جا گذاشتن رگه‌های سفید به روی پوست، باعث تقویت‌ سدهای دفاعی پوست می‌شود. این ضد آفتاب دارای ساختار کرمی سبک است و به روی پوست سنگینی نمی‎کند. اس پی اف 50 این محصول باعث شده بتواند از پوست در برابر اشعه‌های یو وی ای و یو وی بی حفاظت کند. بافت غیر چرب و فلوئیدی این محصول طوری است که علاوه بر پوشاندن ناهماهنگی‌های رنگی پوست، جلوه‌ طبیعی دارد. ضد آفتاب سن بیونی در حجم 40 میلی‌لیتر به قیمت 699 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم ضد آفتاب پوست مختلط تا چرب اریکه

ضد آفتاب اریکه بافت بسیار سبکی دارد و دارای اثر محفاظتی بالا در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر آفتاب، به دلیل داشتن آلوئه‌ورا در فرمولاسیون خود خاصیت رطوبت‌رسانی و آنتی باکتریال دارد. ترکیبات آلانتویین موجود در این کرم از قرمزی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند. این کرم در برابر آب و تعریق مقاوم است و از براق شدن پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند. این کرم به قیمت 539 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

ضد آفتاب بژ روشن فاقد چربی SPF30 الارو

کرم ضد آفتاب رنگی الارو خاصیت پوشانندگی بالا و فاقد چربی دارد که قادر است نواقص پوست را بپوشاند و از آن در برابر اشعه‌های مضر آفتاب حفاظت کند. این محصول بافت ماتی به روی پوست ایجاد می‌کند و از برق افتادن پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند. این کرم ضد آفتاب دوام و پوشش بالایی دارد و عملکرد آن مشابه کرم پودر است. این محصول در حجم 40 میلی‌لیتر به قیمت 416 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی چرب و مستعد آکنه SPF40 لافارر

کرم ضد آفتاب لافارر از پوست در برابر اشعه‌های یو وی ای و یو وی بی حفاظت می‌کند. فرمولاسیون این کرم حاوی موادی است که موجب مهار و پیشگیری لک‌های پوستی و مهار ترشح سبوم می‌شود و بافت ماتی به روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود و به کند کردن روند پیری پوست کمک می‌کند. ضد آفتاب لافارر در سه رنگ بژ روشن، بژ تیره و بژ متوسط تولید می‌شود و به قیمت 441 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب رنگی فاقد چربی 3 در 1 +SPF50 درماگور

ضد آفتاب درماگور برای پوست‌های چرب و مختلطط مناسب است و با اس پی اف 50 از پوست در برابر اشعه‌های یو وی حفاظت می‌کند. این محصول با ترکیبات خود از پوست در برابر پیری زودرس جلوگیری می‌کند و با بافت سبکی که دارد، باعث یکنواخت شدن پوست می‌شود. این محصول حاوی آنتی‌ باکتریال است و به خوبی می‌تواند ترشح چربی را کنترل کند. این ضد آفتاب به قیمت 335 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : الارولافارر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز