ارزان ترین عطرهای فرانسوی زنانه + قیمت

عطرهای فرانسوی به دلیل منحصر به فرد بودن رایحه و ترکیبات در سراسر جهان پرطرفدار و محبوب هستند.. عطرهای فرانسوی ماندگاری و پخش بو بالایی دارند و معمولا در ظرف‌ها و بسته‌بندی‌های زیبایی عرضه می‌شوند. عطر یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های شخصی است و در دیدگاه دیگران درباره ما تاثیر زیادی می‌گذارد. فروشگاه‌های اینترنتی عطر با فراهم کردن شرایط مقایسه عطرها در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه پنج عطر زنانه فرانسوی ارزان قیمت را معرفی می‌کند:

ادو پرفیوم زنانه اپالجی پاریس بلو

این ادوپرفیوم از برند فرانسوی پاریس بلو است که با رایحه لطیف و اغواگر تولید می‌شود. این عطر با رایحه شیرین و معتدل در گروه بویایی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در فصل تابستان مناسب است. پس از اولین اسپری از این عطر نت‌های ابتدایی با رایحه گریپ فروت و به پدیدار می‌شوند. در ادامه بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه زنبق، یاس و سنبل خودنمایی می‌کنند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه عنبر، چوب سدر و مشک سفید ماندگار می‌شوند. این عطر فرانسوی به قیمت یک میلیون و 215 هزار تومان قابل تهیه است.

ادو پرفیوم زنانه این بلک مورگان

ادو پرفیوم زنانه بلک مورگان در گروه بویایی وانیلی کهربایی دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه گلابی، فلفل صورتی و شکوفه پرتقال آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی جایگزین می‌شوند و رایحه قهوه، یاس، بادام تلخ و شیرین بیان احساس می‌شود. در آخر نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهد. نت‌های پایانی با رایحه وانیل، پاتچولی، ترمه و سدر ماندگار می‌شوند. این ادو پرفیوم به قیمت یک میلیون و 380 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

آریاک سفر

ادو پرفیوم زنانه لوندر روبرتو ویزاری

روبرتو ویزاری یکی از معروف‌ترین برندهای عطرسازی در فرانسه است که از سال 2013 در پاریس فعالیت می‌کند و عطرهای آن در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می‎رسد. این عطر در گروه بویایی گلی دسته‌بندی می‌شود و رایحه خنکی که دارد، آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در فصول گرم و به ویژه تابستان تبدیل می‌کند. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه پشن فروت، گریپ فروت، آناناس  و نارنگی آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه پیونی، وانیل، ردبری و جسمین پدیدار می‌شوند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه مشک، چوب و کاکتوس ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت یک میلیون و 429 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادوپرفیوم زنانه پورفم میشل گابریل

نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ترنج، لیموترش و زنجبیل آغاز می‎‌شود. در ادامه بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه آویشن، افسنطین، سیب و هلو پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه کهربا، سدر، نعناع هندی و وانیل ماندگار می‎‌شوند. این ادو پرفیوم دارای رایحه ملایم و مرموز است و با رایحه ملایم برای استفاده در تمام فصول مناسب است. این عطر به قیمت یک میلیون و 790 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه گلمور آنتونیو روسینی

این عطر زنانه و شیک پیرو عطرهای سبک ایتالیایی است و رایحه‌ای جدید و مدرن دارد. این عطر دارای رایحه ملایم و گلی است و برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه نارنگی، گریپ فروت، آناناس و توت فرنگی آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه شیرین یاس، توت قرمز، سوسن، گل صد تومانی، ارکیده و وانیل پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، نت چوبی و خزه بلوط ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت یک میلیون و 920 هزار تومان به فروش می‌رسد.رو

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز