کیم کارداشیان از نامزد جدید خود رونمایی کرد (تصاویر)

تور لحظه آخری-کاماپرس

رسانه های آمریکا گزارش کرده اند که کیم کارداشیان سلیبریتی و مدل مشهور بعد از طلاق از کانیه وست خواننده رپ و ثروتمندترین سیاه پوست آمریکا قصد ازدواج با یک مجری و وکیل سرشناس را دارد.

به گزارش کاماپرس، رویای بسیاری از دختران آمریکاست که با ثروتمندترین مرد سیاه پوست این کشور که خواننده بسیار مشهوری هم هست ازدواج کنند اما کیم کارداشیان از چنین ازدواجی خارج شده است و احتمالا یک مجری تلویزیونی را به عنوان زوج جدید خود برخواهد گزید.

روزنامه هفت صبح معمولا در صفحه آخر خود به انتشار یک عکس و یک خبر در مورد سلیبریتی‌ها می پردازد و امروز نیز به کیم کارداشیان پرداخته است. هفت صبح نوشته است: شایعاتی در رسانه های آمریکا مطرح شده مبنی بر اینکه خانم کیم کارداشیان در حال آغاز یک رابطه جدید با وان جونز است.

وان جونز، وکیل و همچنین مجری شبکه سی.ان.ان. اخیرا ازدواج 14 ساله خود با جانا کارتر را پایان داده است و کیم هم که از ماه فوریه از همسر خود کانیه وست جدا شده است. برخی می گویند که آنها در طول دوره کارآموزی وکالت کیم کارداشیان در اوکلند با هم آشنا شدند . برخی دیگر اما می گویند که رابطه آنها یک رابطه کاری معمولی است. بنابراین باید منتظر زمان ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

راز آسمان پایتخت

باغ وحش رفتن پرحاشیه کیم کارداشیان

هفت صبح یک مطلب دیگر نیز درباره کیم کارداشیان در شماره امروز خود به نقل از عصر ایران منتشر کرده که به نوعی ریاکاری او را مورد انتقاد قرار داده است. در این مطلب می خوانیم: بنجامین والاس درکات نوشت: وقتی کیم کارداشیان میپرسد برای بازدید از باغ وحش هیجان زده ای نمیتوانی قبول کنی که کاسه ای زیر نیم کاسه نیست!

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

ما در یک استودیوی عکاسی بالای هادسون ریور هستیم و کیم، با پیراهنی بلند، می خرامد. هوشیار و دلنشین است و دارد پیش از آنکه عکس جلد مجله را بگیریم، چند لحظها ی استراحت می کند. بعد از عکاسی برای گردش به باغ وحش خواهیم رفت.

رفتنِ کیم به باغ وحش ریاکارانه به نظر می رسد؛ چراکه سال گذشته پتا ۱ جایزه سلبریتی گرینچ  را به این زن داد؛ دلیلش علاقه او به پالتوهای پوست روباه، کیف های پوست کروکودیل و کفش های پوست مار بود.

از این گذشته، در ماه مارس، یک کنشگر حقوق حیوانات درحالیکه با لحنی شبیه لحنِ پتا، فریاد می‌زد عجوزه خزپوش به سمتش بادکنک های پر از آرد ، کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز