بهترین انیمه هایی که در اردیبهشت ماه منتشر می شوند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اردیبهشت امسال شاهد پخش چندین انیمه جدید و فصل‌های پیش روی انیمه‌های پرطرفدار قدیمی خواهیم بود. به همین علت بسیاری از انیمه‌دوستان منتظر پخش انیمه‌های مورد انتظار خود در این ماه هستند.

کاماپرس در این گزارش 4 انیمه مورد انتظار اردیبهشت ماه را برای علاقمندان به این ژانر معرفی کرده است.

1 – فصل چهارم انیمه شیطان کش؛ تعلیم هاشیرا

این انیمه که از روی مانگایی به همین نام ساخته شده است، این ماه با فصل چهارم خود در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. «شیطان کش تعلیم هاشیرا» (Demon slayer) یکی از انیمه‌های پرطرفدار پسرانه محسوب می‌شود و در ژانر تاریخی و فانتزی ساخته شده است.

شیطان کش داستان پسری را روایت می‌کند که خانواده‌اش توسط شیطان سلاخی شده و تنها خواهر نجات یافته‌اش نیز به شیطان تبدیل شده است. این پسر با آموزش دیدن در یک مکان مخفی به یک شیطان کش تبدیل می‌شود تا خواهرش را نجات دهد. فصل چهارم انیمه شیطان کش؛ تعلیم هاشیرا آخرین هفته اردیبهشت منتشر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

2 – فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من

انیمه «مدرسه قهرمانانه من» (My Hero Academia) بر اساس مانگایی که از 2017 تاکنون به طور مرتب منتشر می‌شود، ساخته شده است. این انیمه نیز یکی از انیمه‌های پرطرفداری است که هنوز بعد از 7 فصل کشش داستانی خود را از دست نداده است و بسیاری از نوجوانان منتظر پخش فصل هفتم آن در اواسط اردیبهشت هستند.

داستان این انیمه پسر معمولی را روایت می‌کند که دوست دارد تا ابرقهرمان شود. یکی از ابرقهرمان‌های معروف جهان، قدرت و استعدادش را به این پسر می‌دهد و به او کمک می‌کند تا در مدرسه ابرقهرمانی ثبت‌نام کند.

فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من

3 – فصل جدید انیمه کد گیاس

انیمه «کد گیاس» (Code Geass) نیز اوایل اردیبهشت با پخش قسمت‌های جدید به سراغ مخاطبینش می‌آید. این انیمه در ژانر اکشن، درام و علمی تخیلی ساخته شده است و داستان آن یکی از ولیعهد‌های سابق بریتانیا را روایت می‌کند که به یک‌باره دارای قدرتی به نام قدرت پادشاهی می‌شود. او تصمیم می‌گیرد از این قدرت خود برای نابودی امپراطور بریتانیا و از بین بردن ظلم و ستم موجود در این کشور استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

انیمه کد گیاس یکی از انیمه‌های افسانه‌ای است که علاوه بر بردن جوایز بی‌شمار، طرفداران بسیار زیادی نیز در سراسر جهان دارد. در فصل جدید این انیمه که هفته انتهایی اردیبهشت منتشر خواهد شد، یک شخصیت جدید هم معرفی می‌شود.

فصل جدید انیمه کد گیاس

4 – فصل دوم انیمه خون زئوس

انیمه «خون زئوس» (Blood of Zeus) یک انیمه ژاپنی نیست و به سبکی متفاوت در آمریکا ساخته شده است. این انیمه اواخر اردیبهشت ماه از نتفلیکس پخش خواهد شد و دسترسی و دانلود آن به مراتب راحت‌تر از انیمه‌های ژاپنی است.

این انیمه قبلا با نام خدایان و قهرمانان شناخته می‌شد و فصل اول آن در سال 2020 منتشر شده است. انیمه خون زئوس، خدایان یونان باستان را روایت می‌کند. زمانی که هرون، پسر نیمه خدای زئوس تصمیم می‌گیرد تا در دنیای اساطیری یونان برای نجات آسمان و زمین بجنگد.

این انیمه در رده بزرگسالان رده بندی شده و در صداگذاری آن از بازیگران معروف و مطرح آمریکایی استفاده شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلم نتفیلیمونماوا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز